Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
adliitam
Elev |
Jag har nyligen kollat färdigt alla avsnitt som har kommit ut och jag tycker att Glee är AWESOME !
![]() ![]()
8 mar, 2012 23:05 |
|
Jossan
Elev |
Har precis sett alla säsonger (varit sjuk) och det har varit det enda bra denna veckan!
Är det någon annan mer än jag som är olaglig och laddar ner? Vilket innebär att jag sitter på en bomb konstant till Säsong 3 Avsnitt 15 kommer ut!!!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 8 mar, 2012 23:21 |
|
Savi
Elev |
Såg lite gamla random avsnitt idag, och även några av de äldre i tredje säsongen, och kom då på detta: Vad hände med Mercedes "I'm not feeling well".
Trodde det skulle vara något seriöst med näe... Spoiler: Tryck här för att visa!
9 mar, 2012 07:02 |
|
joel9324
Elev |
9 mar, 2012 07:05 |
|
Savi
Elev |
Tycker ja du ska göra.
Får fnatt av alla dessa "spring season finaly". Så seeegt. Väntar nu i 5 veckor till på Glee, Grey's och snar även Desperate. Gah, I'm getting desperate -.-
9 mar, 2012 07:06 |
|
Borttagen
|
I love GLEE!! ♥ ♥
9 mar, 2012 07:08 |
|
hyperion
Elev |
Tycker inte 5 veckor är så farligt.... har jag turså kommer nästa Sherlock säsong ut i slutet av detta år... Antagligen 2013. Så tänker inte ens klaga över glees paus haha.
![]()
9 mar, 2012 07:19 |
|
EmahS
Elev |
9 mar, 2012 07:38 |
|
Borttagen
|
Längtar tills April! Jag vill veta mer om Quinn
9 mar, 2012 12:03 |
|
Sandra.Mugglis
Elev |
nEJ JAD TYCKER ALLA ÄR BRA
9 mar, 2012 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen