The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Percys mamma?
23 aug, 2012 18:40 |
|
Majis
Elev |
Hmm... Där kan man väl knappast säga Poseidon, då skulle hon fått barn med sin pappa.... Men kanske... Demeter eller Athena?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 24 aug, 2012 06:25 |
|
Borttagen
|
Athena isf
24 aug, 2012 08:20 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!!
24 aug, 2012 13:28 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! Och skådisen är 22 Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 24 aug, 2012 13:34 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Majis: Jag vet. Jag tror verkligen inte att Logan skulle komma tillbaka och börja spela Percy efter flera år. Skrivet av Regulus: Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! Och skådisen är 22 Är det bara jag som hatar (ursäktar ordvalet, men hon ser inte ut som Annabeth... Allltså jag har inget emot skådisen eller så, men hon är helt fel i filmen.) Annabeth i filmen?
24 aug, 2012 13:39 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av Majis: Jag vet. Jag tror verkligen inte att Logan skulle komma tillbaka och börja spela Percy efter flera år. Skrivet av Regulus: Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! Och skådisen är 22 Är det bara jag som hatar (ursäktar ordvalet, men hon ser inte ut som Annabeth... Allltså jag har inget emot skådisen eller så, men hon är helt fel i filmen.) Annabeth i filmen? Jag tycker Annabeth ska vara brunett xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 24 aug, 2012 13:44 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Regulus: Skrivet av Majis: Jag vet. Jag tror verkligen inte att Logan skulle komma tillbaka och börja spela Percy efter flera år. Skrivet av Regulus: Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! Och skådisen är 22 Är det bara jag som hatar (ursäktar ordvalet, men hon ser inte ut som Annabeth... Allltså jag har inget emot skådisen eller så, men hon är helt fel i filmen.) Annabeth i filmen? Jag tycker Annabeth ska vara brunett xD ![]()
24 aug, 2012 14:04 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av Majis: Skrivet av Regulus: Skrivet av Majis: Jag vet. Jag tror verkligen inte att Logan skulle komma tillbaka och börja spela Percy efter flera år. Skrivet av Regulus: Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! Och skådisen är 22 Är det bara jag som hatar (ursäktar ordvalet, men hon ser inte ut som Annabeth... Allltså jag har inget emot skådisen eller så, men hon är helt fel i filmen.) Annabeth i filmen? Jag tycker Annabeth ska vara brunett xD ![]() Haha xD Oh, jag önskar att jag också kunde fixa såna där bilder Men liksom, jag såg filmen först och då var hon brunett och hennes karaktär passade som brunett tyckte jag så blev lite besviken att hon egentligen skulle vara blond xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 24 aug, 2012 14:13 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Regulus: Skrivet av Majis: Skrivet av Regulus: Skrivet av Majis: Jag vet. Jag tror verkligen inte att Logan skulle komma tillbaka och börja spela Percy efter flera år. Skrivet av Regulus: Skrivet av Ginny!!!!: Och de kan ju inte göra en uppföljare heller eller? :3 Det kommer ju att förstöra allt. Han är 17 i filmen. Det går ju liksom inte, med det som händer när han fyller 16 Skrivet av Regulus: Håller med ... Jag såg filmen innan jag läste böckerna, men jag såg om den för någon vecka sedan... Snacka om att bli förbannad på regissören.Filmen var världens största besvikelse. Verkligen. Boken är typ 1000 gånger bättre VARIFRÅN KOM PÄRL-SÖKANDET?! OCH VAR VAR KRONOS?!!!!!!!!!!!! ARRGGHHHHHHHHH!!!!!! Och skådisen är 22 Är det bara jag som hatar (ursäktar ordvalet, men hon ser inte ut som Annabeth... Allltså jag har inget emot skådisen eller så, men hon är helt fel i filmen.) Annabeth i filmen? Jag tycker Annabeth ska vara brunett xD ![]() Haha xD Oh, jag önskar att jag också kunde fixa såna där bilder Men liksom, jag såg filmen först och då var hon brunett och hennes karaktär passade som brunett tyckte jag så blev lite besviken att hon egentligen skulle vara blond xD blond, blond, blond BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOND! ![]()
24 aug, 2012 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen