Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja okej tack 5 nov, 2012 12:06 |
|
Winny Geasley
Elev |
För grått! Kommer nog aldrig vänja mig...
5 nov, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
This 6 nov, 2012 08:00 |
|
lily99
Elev |
Alldeles för grått
6 nov, 2012 10:11 |
|
Ella/Ron
Elev |
Känns lite tråkigt nu när man vant sig vid allt orange.
Men som sagt man vänjer sig nog vid grå mugglis också. qqqaqqNah 6 nov, 2012 17:18 |
|
Lisen563
Elev |
älskar grått så det spelar ingen roll
6 nov, 2012 19:44 |
|
tjejigadia
Elev |
9 dec, 2012 19:09 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Böckerna!
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 dec, 2012 19:18 |
|
Majis
Elev |
Hmm........ Alltså jag vet inte vilket jag önskar mig mest, men på listan så står alla mina saker i ingen speciell ordning, bara i ordningen jag kom på och överst står ny mobil, men det är nog inte det jag önskar mig mest xD Troligen... Harry Potter Wizard's Collection
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 9 dec, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Tröj färger och pärloooor :3
Eller justice leuge grejer eller supermario spel mm eller..... jaaaa hp saker 10 dec, 2012 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen