Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lootta
Elev |
mer!
4 aug, 2011 09:06 |
|
Moldemort
Elev |
Skrivet av Savi: Håller med ^ ta det lugnt. Det är väl bättre att vi låter henne ta sin tid och skriva ett superkapitel (liksom de andra And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 4 aug, 2011 09:51 |
|
Borttagen
|
Jättejättebra!
Du är bäst på att skriva 4 aug, 2011 10:07 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Man kan ju faktiskt läsa dom första kapitlen igen
5 aug, 2011 16:57 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Apsolut, det kan man
♥ 5 aug, 2011 18:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag känner mig så stolt som kom på det redan nu 6 aug, 2011 12:08 |
|
Borttagen
|
Kommer det mer någon gång eller ska jag sluta bevaka? XD
6 aug, 2011 18:57 |
|
Moldemort
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag håller med dig, nu får det faktiskt komma mer, det är ju faktiskt JÄTTEMÅNGA som vill ha mer! Kommer det mer någon gång eller ska jag sluta bevaka? XD And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 6 aug, 2011 20:30 |
|
Borttagen
|
Ja..
6 aug, 2011 20:58 |
|
Ron
Elev |
skriver ikv, promise
We're all wizards, even Ron. 7 aug, 2011 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen