Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahaha nejnej, jag är likadan xDJag behöver en varm kram av dig just nu!! Denna kanske inte är en jag känner men ibland behöver väl alla en kändiskram? eller är det bara jag ?!♥ 1 maj, 2013 18:52 |
|
Elma00
Elev |
1 maj, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hahaha nejnej, jag är likadan xD Jag behöver en varm kram av dig just nu!! Denna kanske inte är en jag känner men ibland behöver väl alla en kändiskram? eller är det bara jag ?!♥ Haha 1 maj, 2013 20:27 |
|
amanda1104
Elev |
Först skrev du Älskar dig men jag är, var, ganska säker att det ska stå henne istället för mig. Men så börjar du skriva Godnatt min kära/käresta. Vad är det du antyder egentligen?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2013 22:16 |
|
_Bella_<3
Elev |
2 maj, 2013 19:23 |
|
MonsterCookie
Elev |
haha varför pratar du inte med mig like i miss you?? lol
Spoiler: Tryck här för att visa! wolfstar deserved better. 2 maj, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Typ saknar dig och ditt leende och hela dig och typ tycker att det ska bli september för då för jag (förhoppningsvis) träffa dig och Fredrik och Fredrik och Marcus. ok? Puss ♥
------------------------------ Varför är det bara jag som gör fel? Varför kan du inte bara inse att det är du som göra så att jag inte kan göra rätt om du inte vill att jag ska skada dig? ------------------------ Jag H A T A R dig. "Man borde inte få smsa med 02:or" ... tack? 2 maj, 2013 19:39 |
|
dillen99
Elev |
Snälla lämna mig inte.... Det värsta är att du har Mugglis och kan se allt fint och dåligt jag skrivit om dig. Men det allra värsta är nog att jag har sakt till sig att jag inte är kär i dig längre.
Men det är en lögn, en fet lögn dessutom. Jag vill bara kunna krama dig som om vi bara vore vänner på riktigt. Snälla? En gång? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 2 maj, 2013 22:34 |
|
themarauder
Lärare |
2 maj, 2013 23:00 |
|
Glassgalningen
Elev |
Jag hade så gärna vilja skriva till en speciell person att jag verkligen gillar honom men det går inte
3 maj, 2013 08:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen