The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej alla Sitter vid datorn. Men egentligen borde jag göra läxorna... xP 22 feb, 2012 15:42 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Borttagen: Hej alla Sitter vid datorn. Men egentligen borde jag göra läxorna... xP Jag borde egentligen städa rummet... ![]()
22 feb, 2012 15:42 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Clementin: Skrivet av Borttagen: Hej alla Sitter vid datorn. Men egentligen borde jag göra läxorna... xP Jag borde egentligen städa rummet... Jag kan städa åt dig! xD 22 feb, 2012 15:44 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Lills: Skrivet av Clementin: Skrivet av Borttagen: Hej alla Sitter vid datorn. Men egentligen borde jag göra läxorna... xP Jag borde egentligen städa rummet... Jag kan städa åt dig! xD Gärna det. Okej, då får du börja med att plocka upp allt som ligger och skräpar på golvet, sedan kan du flytta på sängen så att du kan dammsuga bort allt damm. Och sedan göra så med resten av möblerna i mitt rum. -.-' Orkar inte. Men i morgon kommer Julia! ♥ Och eh, hon vill inte sova i ett rum som är fullt med smuts och sånt! xD ![]()
22 feb, 2012 15:47 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag är faktiskt död. 22 feb, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
^ Tack ♥
JAG HAR MOFI PROV IMORGON!!!! (MoFi = Modersmåls Finska (Jag bor i finland)) Men det är ändå så lätt, vi lär oss typ samma saker som vanliga finska gruppen (såna som inte alls kan finska), bara att vi pratar finska hela timmen, de pratar svenska. Spoiler: Tryck här för att visa! 22 feb, 2012 15:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-22 kl. 15:58
|
|
Borttagen
|
lalalalslalal
22 feb, 2012 15:57 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Tack ♥ JAG HAR MOFI PROV IMORGON!!!! (MoFi = Modersmåls Finska (Jag bor i finland)) Men det är ändå så lätt, vi lär oss typ samma saker som vanliga finska gruppen (såna som inte alls kan finska), bara att vi pratar finska hela timmen, de pratar svenska. Spoiler: Tryck här för att visa! Då känner du som jag... Men jag är lite mer finlandsvensk, så vi har inte finska så ofta, men jag gillar det inte heller. Och ja, det skulle vara mycket bättre att bo i Sverige- Och när jag blir stor ska jag flytta dit eller någonstans i USA, så jag slipper finskan! ![]()
22 feb, 2012 16:01 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Borttagen: lalalalslalal Snälla, spamma inte! C: 22 feb, 2012 16:01 |
|
Jac
Elev |
22 feb, 2012 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen