Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 128 129 130 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


^usch. Hade jag haft medeciner hade jag nog skyllt på dem, fast åh andra sidan då kanske allt hade varit bättre, vem vet.

31 dec, 2011 11:06

Borttagen

Avatar


^ Risperdal, som jag tar, borde egentligen få mig att vilja äta mer. Men det gör det motsatta. Jag går bara ner i vikt :c

31 dec, 2011 11:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
^

Ja...Fick göra om allt. Hatar att bli stressad när folk säger "Är du inte klar än?" Detta ska vara kul, inte stressande...


Men eftersom att jag inte visste att du fick sy om den trodde jag du var klar. XP

31 dec, 2011 11:09

Borttagen

Avatar


Hemma äter jag inget, här COCO POPS

31 dec, 2011 11:13

DeathDownAlex
Elev

Avatar


^
^
^


That sucks really...


Tror du att det går att dricka något som gick ut 18 11 11 ?
Eller kommer jag spy bara för att jag vet att den kanske inte är ok...


^var är du någonstans?

31 dec, 2011 11:13

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 11:15
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


jag måste fixa Dödsätar-kläder :c
det blir mitt nyårslöfte! D:
sen ska jag gå runt i det och skrämma småbarn eller nåt. Eller de som bara är allmänt irriterande.

På HarryPotter-träff i Stockholm i mars, som jag förhoppningsvis tar mig till, ska jag vara en dödsätare, men då måste jag ha kläder ju. Och masken... i värsta fall går jag med sminket som jag har på min profilbild xD

31 dec, 2011 11:14

DeathDownAlex
Elev

Avatar


^that is just incredible awesome...


------------------

I’m a part of Lost Generation

and I refuse to believe that

I can change the world

I realize this may be a shock but

“Happiness comes from within”

is a lie, and

“Money will make me happy”

So in thirty years I’ll tell my children

They are not the most important thing in my life

My employer will know that

I have my priority straight because

Work

Is more important than

Family

I tell you this

Once upon a time

Families stay together

But this will not be true in my era

This is a quick fix society

Experts tell me

Thirty years from now I will be celebrating the 10th anniversary of my divorce

I do not concede that

I will live in a country of my own making

In the future

Environmental destruction will be the norm

No longer can it be said that

My peers and I care about this earth

It will be evident that

My generation is apathetic and lethargic

It is foolish to presume that

There is hope

And all of this will come true unless we reverse it.


That is so cool... If you get it.

31 dec, 2011 11:16

Borttagen

Avatar


nu har jag beslutsångest. fml -.-

31 dec, 2011 11:18

Borttagen

Avatar


Jag är trött som bara den. ;w;

31 dec, 2011 11:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
^
^
^


That sucks really...


Tror du att det går att dricka något som gick ut 18 11 11 ?
Eller kommer jag spy bara för att jag vet att den kanske inte är ok...


^var är du någonstans?

Hemma hos min farmor

31 dec, 2011 11:28

1 2 3 ... 128 129 130 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.