The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
^usch. Hade jag haft medeciner hade jag nog skyllt på dem, fast åh andra sidan då kanske allt hade varit bättre, vem vet.
31 dec, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
^ Risperdal, som jag tar, borde egentligen få mig att vilja äta mer. Men det gör det motsatta. Jag går bara ner i vikt :c
31 dec, 2011 11:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: ^ Ja...Fick göra om allt. Hatar att bli stressad när folk säger "Är du inte klar än?" Detta ska vara kul, inte stressande... Men eftersom att jag inte visste att du fick sy om den trodde jag du var klar. XP 31 dec, 2011 11:09 |
|
Borttagen
|
Hemma äter jag inget, här COCO POPS
31 dec, 2011 11:13 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^
^ ^ That sucks really... Tror du att det går att dricka något som gick ut 18 11 11 ? Eller kommer jag spy bara för att jag vet att den kanske inte är ok... ^var är du någonstans? 31 dec, 2011 11:13
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 11:15
|
|
Borttagen
|
jag måste fixa Dödsätar-kläder :c
det blir mitt nyårslöfte! D: sen ska jag gå runt i det och skrämma småbarn eller nåt. Eller de som bara är allmänt irriterande. På HarryPotter-träff i Stockholm i mars, som jag förhoppningsvis tar mig till, ska jag vara en dödsätare, men då måste jag ha kläder ju. Och masken... i värsta fall går jag med sminket som jag har på min profilbild xD 31 dec, 2011 11:14 |
|
DeathDownAlex
Elev |
^that is just incredible awesome...
------------------ I’m a part of Lost Generation and I refuse to believe that I can change the world I realize this may be a shock but “Happiness comes from within” is a lie, and “Money will make me happy” So in thirty years I’ll tell my children They are not the most important thing in my life My employer will know that I have my priority straight because Work Is more important than Family I tell you this Once upon a time Families stay together But this will not be true in my era This is a quick fix society Experts tell me Thirty years from now I will be celebrating the 10th anniversary of my divorce I do not concede that I will live in a country of my own making In the future Environmental destruction will be the norm No longer can it be said that My peers and I care about this earth It will be evident that My generation is apathetic and lethargic It is foolish to presume that There is hope And all of this will come true unless we reverse it. That is so cool... If you get it. 31 dec, 2011 11:16 |
|
Borttagen
|
nu har jag beslutsångest. fml -.-
31 dec, 2011 11:18 |
|
Borttagen
|
Jag är trött som bara den. ;w;
31 dec, 2011 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: ^ ^ ^ That sucks really... Tror du att det går att dricka något som gick ut 18 11 11 ? Eller kommer jag spy bara för att jag vet att den kanske inte är ok... ^var är du någonstans? Hemma hos min farmor 31 dec, 2011 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen