@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
okej jag har världens zombie-fobi.
men lyckades på något sätt ta mig igenom filmen warm bodies och den var rätt så bra meeen har fortfarande obehag för zombies. usch. 25 jun, 2013 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Borttagen: Kan någon tala om för mig varför jag roar mig med att läsa dåliga 1D-noveller på msp...? Ingen aning..? Vad heter du på MSP? Vad är MSP? MovieStarPlanet tror jag... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Borttagen: Kan någon tala om för mig varför jag roar mig med att läsa dåliga 1D-noveller på msp...? Ingen aning..? Vad heter du på MSP? Vad är MSP? MovieStarPlanet tror jag... Aha... 25 jun, 2013 16:03 |
|
stellaa
Elev |
25 jun, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
jag: varför skulle folk från argentina komma till finland för att spela fotboll?
pappa: varför inte? jag: för att... min hjärna tänker att ju längre söderut i världen man bor, destu bättre är man på fotboll. och då... bror: men de som bor i antarktis då? eller är det tarktis som är där nere... jag: tarktis? *skrattar* det heter arktis. och det är antarktis som är där nere. de kan vara riktgit skickliga på fotboll förrästen, för pingviner glider ju på magen och kan nicka bollen framåt... bror: bor det pingviner på antarktis? är det inte typ... isbjörnar? jag: visste ni att vissa tror att det går isbjörnar på gatorna i Finland? bror: vilka tror det? jag: de som bor långt söderut, som är überbra på fotboll. pappa: närpes-boan? jag: hahah, nej. min familj har udda konversationer när vi äter. 25 jun, 2013 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Trodde att "Gif" uttalades med G och inte J. o.O
Jag uttalar allting fel, lol. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 17:00
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-25 kl. 17:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Trodde "Gif" uttalades med G och inte J. o.O gör det inte det då? 0.O 25 jun, 2013 17:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Trodde "Gif" uttalades med G och inte J. o.O gör det inte det då? 0.O Inte här. Och på kommentarerna; "GGGIF .... Not jif.... G... I...F." "I hope you know that the guy who made the gifs pronounces them as "jif" right?" Men jag kommer i alla fall fortsätta uttala dem med G. x) Edit; Jag gjorde det 129000:e inlägget här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 17:03 |
|
Waters
Elev |
Skrivet av Solkatten: Trodde att "Gif" uttalades med G och inte J. o.O Jag uttalar allting fel, lol. jag trodde också det ett tag och sen träffade jag Neeyum och hon uttalade det som "jif" och då insåg jag att jag hade uttalat det fel haha :p
25 jun, 2013 17:20 |
scarhead
Lärare |
25 jun, 2013 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen