@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
jobba nästan varje dag de kommande två veckorna.
Sen ledig i två veckor. Sen jobba nästan varje dag i fem veckor. herpa. 25 jun, 2013 12:22 |
|
Borttagen
|
Kan någon tala om för mig varför jag roar mig med att läsa dåliga 1D-noveller på msp...?
25 jun, 2013 12:50 |
|
Frivolt
Elev |
Cyklade hem från stugan, ca 1 timme tog det väl och nu sitter jag inomhus och lyssnar på sommar i p1 och vill bara ut till stugan igen D: Men det hade blivit för sent o cykla hem efter det...gaah xD
25 jun, 2013 13:26 |
|
EmahS
Elev |
Vid den här tiden imorgon är jag på väg till fina Helsingborg! Förstår ni vilken bra dag jag ska ha?
25 jun, 2013 13:59 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Waters: haha åh jag tummar detta!! :'Djag trodde att Ginny00 och Josefin_Weasley var systrar på riktigt ganska länge haha :o (I wish) 25 jun, 2013 14:09 |
|
EmahS
Elev |
Jag hatar storstäder.
Seriöst, 15-20 kr i timmen för parkering?! Jag får stå på parkeringen låååångt bort och gå istället. 5 kr i timmen är mer rimligt!
25 jun, 2013 15:35 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan någon tala om för mig varför jag roar mig med att läsa dåliga 1D-noveller på msp...? Ingen aning..? Vad heter du på MSP?
<3 It's a metaphor <3
25 jun, 2013 15:47 |
|
Solkatten
Elev |
Jag var utan internet hela dagen igår.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny Weasley 100: Skrivet av Borttagen: Kan någon tala om för mig varför jag roar mig med att läsa dåliga 1D-noveller på msp...? Ingen aning..? Vad heter du på MSP? Vad är MSP? 25 jun, 2013 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av stellaa: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Var det någon som såg supermånen? Jag såg ingen... Jag såg den från bilen, men jag vet inte om det var så mkt o hänga i julgranen... Vad var det för supermåne? Jag såg den från mitt fönster men märkte inget speciellt....? Vad skulle man se? xD Månen skulle se ut att vara fem gånger större sin egen storlek igår, och jo, det var den.. Fast mest om man hade sett den från typ Grekland eller något. Riktig besvikelse att missa x( Såhär såg den ut i Aten: Natten från söndagen till måndagen runt 01:30 skulle man se den men den var ungefär lika stor som en vanlig fullmåne. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2013 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen