Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1288 1289 1290 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Millson Lovegood
Elev

Avatar


spoiler because betyg och för att jag alltid lyckas trampa folk på tårna
Spoiler:
Tryck här för att visa!
då satte man sig för att välja gymnasium. jag har igen aning om vilket jag ska välja. det står mellan sex olika skolor och inriktningar. när jag skulle välja den som jag nog helst ville gå på kollade jag på lappen som jag fick från öppet hus och jag var 22,5 poäng under LÄGSTA INTAGNINGEN!!!!!!!!!!! man behövde 320. jag fattar inte hur det kan gå så jävla dåligt i skolan för mig. alla andra pluggar ju aldrig och har typ 325 och jag ba swag pluggar varje dag bara 297.5 iaf #loser.
jag fattar inte hur de klarar av det. så är de snygga och smala och långa och blonda och har perfekt hy och en miljon vänner och kan äta hur mycket de vill men de äter aldrig något ändå de jävlarna och så kan de hjula och rita hur fint som helst och sjunga och dansa och BETE SIG NORMALT. sen kom lilla jag och ba haha jag har gått upp massor senaste året för jag äter konstant för jag är konstant hungrig och har 2 miljoner finnar och är kort och tjock och klarar inte av att springa en meter och kan inte rita streckgubbar och har inga vänner och jag är ful och har alltid smutsigt hår och ändå så bli alla bara arga på mig hela tiden och ingen bryr sig om mig för när var det senaste gången någon frågade MIG hur jag mår? kommer inte ihåg. när sa någon senast att jag ser bra ut? aldrig. när sa någon åt mig att jag är tjock/ful senast? igår. när sa något åt mig att ta livet av mig senast? ett par dar sen. när har jag stått vid din sida? varje sekund de senaste tio åren. när stod vid min sida? ca 2,5 sekunder under de senaste tio åren eftersom ingen bättre fanns.
ill never be good enough no.
all they told me was just give up, youll never be good enough.
i would kill just to feel less invisible

förlåt för att jag är en så dryg människa.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F45c6f0db0bf6edb4530d733acd16716d%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8825c754e96dae86ed96948769e1032a%2Ftumblr_nhiz9wRVw31sv9s05o2_250.gif

15 feb, 2014 13:55

huffpuff
Elev

Avatar


asdjködfjuwegusl Asså OMG, Snart kommer nästa Glee-avsnitt ut!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F99%2F41%2Fdb%2F9941dbb339c7ea05d1aa661301159c6a.gif

15 feb, 2014 14:14

Borttagen

Avatar


vettefan vad jag ska göra
blev bjuden på att käka pizza med morsan, hennes kille och min yngre bror idag...vettefan om det är värt de när väl stoppar i mig en bit av en pizza så änner jag mig automatiskt fet som en val, får skuldkänslor och ångest....
men det är de att när jag blir bjuden på nå mat så har jag väldigt svårt att tacka nej...vill inte vara oartig

men....blir man tjock av att äta lite pizza?
har inte ätit pizza på kanske 2 månader eller något sånt.

15 feb, 2014 14:31

Ginny00
Elev

Avatar


Har ångest överallt idag och mår bara skit. Blä. Blä på allt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!MIN KROPP ÄR JU HELT JÄVLA PUCKAD. Jag måste ju för fan nästan ha fetma och min kropp tycker fortfarande inte jag väger tillräckligt mycket för att jag ska ha mens. Är en äckligt lat dallrande fettklump och ändå envisas folk med att jag ska gå upp i vikt. Jag vill spy. Önskar jag inte hade emetofobi. och nej, min kroppsbild är inte förvrängd, jag kan se att det finns folk som väger mer än mig men jag är fan tjockare ändå. och ändå slutar jag aldrig äta. kan någon låsa in mig i en cell och bara ge mig vatten tack??

Dessutom ska jag sitta stilla hela jävla kvällen. Kul. Sitta stilla och äcklas av mig själv. Ah well. Nothing I haven't done before.

15 feb, 2014 18:13

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Har ångest överallt idag och mår bara skit. Blä. Blä på allt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!MIN KROPP ÄR JU HELT JÄVLA PUCKAD. Jag måste ju för fan nästan ha fetma och min kropp tycker fortfarande inte jag väger tillräckligt mycket för att jag ska ha mens. Är en äckligt lat dallrande fettklump och ändå envisas folk med att jag ska gå upp i vikt. Jag vill spy. Önskar jag inte hade emetofobi. och nej, min kroppsbild är inte förvrängd, jag kan se att det finns folk som väger mer än mig men jag är fan tjockare ändå. och ändå slutar jag aldrig äta. kan någon låsa in mig i en cell och bara ge mig vatten tack??

Dessutom ska jag sitta stilla hela jävla kvällen. Kul. Sitta stilla och äcklas av mig själv. Ah well. Nothing I haven't done before.

Alltså jag är jättelat, sitter still jämt, äter massor till och med bullar, kakor o godis. Men jag är inte tjock, och det är INTE du heller. Inte nära på. Du är vacker och fin och vackrare, stark och modig och VACKRAST kom ihåg det, du bara måste inse det själv. Ingen tycker du är äcklig eller fet. Det jag ser när jag tittar på din profilbild är en vacker flicka, som jag vet är en underbar och fin person ♥

15 feb, 2014 18:57

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Känns som om jag glider iväg från min kompis.. fast det är väl ändå inte så konstigt, jag var ju med henne nästan varje dag men nu... nu när hon har slutat får jag ju aldrig se henne, visserligen så träffade jag henne för bara några dagar sedan. Men det blir som en helt annan känsla! Och att jag och min klumpiga sida nästan råkade göra så att hennes nya hund, Elsa, nästan sprang ut i gatan, gjorde ju inte saker och ting bättre. Och så verkar hon inte förstå hur mycket jag älskar henne, hon tror typ att jag inte ens vill vara med henne fast för mig så är hon som min bästis... Fast hon är ju inte min då hon är bästis med hon där Katarina.

Jaja, sedan så är hon med i ett bråk mellan henne och min andra kompis Fanny. Fanny är skit snäll men väldigt känslig och hon kan lätt bli ledsen, sur, arg. Hon är även väldigt taskig ibland men det är en helt annan historia för hon är fortfarande jätte snäll! Och det är jätte jobbigt för jag vill inte välja någon sida alls då båda är mina vänner. Och det dem bråkar över är bara så himla fånigt och dem vägrar att bli vänner igen! Dem fattar typ inte att det är jobbigare för mig att dem bråkar än vad det är för dem! Och sedan är det ju såklart jobbigt för Sigrid som också är vän med de båda.

Åh ja juste, sedan så är det en sak till. Det känns som om jag inte kan ha problem som om jag inte FÅR ha problem. Bara för att alla andra har det så jäkla jobbigt så måste jag vara den som tröstar och är som någon psykolog. Det är jätte jobbigt då jag har mer problem än bara dem där sakerna som jag redan har skrivit, visserligen så har jag säkert ett mycket bra liv jämfört med någon annan stackare, men jag bryr mig inte! Kan det inte vara lite synd om mig för en gångs skull? Och Fanny, hon har det svårt hemma det har hon nog verkligen, men det känns som om hon begär att vi ska tycka synd om henne att vi alltid ska stå vid hennes sida. Åh gud. Det blir alltid så mycket skit om Fanny när jag tänker på det här men hon ÄR FAKTISKT JÄTTE SNÄLL.♥

Sätter det i en spoiler då det blev lite långt..


*kram*

15 feb, 2014 19:43

Trädkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LIA15:
Skrivet av Trädkatten:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Känns som om jag glider iväg från min kompis.. fast det är väl ändå inte så konstigt, jag var ju med henne nästan varje dag men nu... nu när hon har slutat får jag ju aldrig se henne, visserligen så träffade jag henne för bara några dagar sedan. Men det blir som en helt annan känsla! Och att jag och min klumpiga sida nästan råkade göra så att hennes nya hund, Elsa, nästan sprang ut i gatan, gjorde ju inte saker och ting bättre. Och så verkar hon inte förstå hur mycket jag älskar henne, hon tror typ att jag inte ens vill vara med henne fast för mig så är hon som min bästis... Fast hon är ju inte min då hon är bästis med hon där Katarina.

Jaja, sedan så är hon med i ett bråk mellan henne och min andra kompis Fanny. Fanny är skit snäll men väldigt känslig och hon kan lätt bli ledsen, sur, arg. Hon är även väldigt taskig ibland men det är en helt annan historia för hon är fortfarande jätte snäll! Och det är jätte jobbigt för jag vill inte välja någon sida alls då båda är mina vänner. Och det dem bråkar över är bara så himla fånigt och dem vägrar att bli vänner igen! Dem fattar typ inte att det är jobbigare för mig att dem bråkar än vad det är för dem! Och sedan är det ju såklart jobbigt för Sigrid som också är vän med de båda.

Åh ja juste, sedan så är det en sak till. Det känns som om jag inte kan ha problem som om jag inte FÅR ha problem. Bara för att alla andra har det så jäkla jobbigt så måste jag vara den som tröstar och är som någon psykolog. Det är jätte jobbigt då jag har mer problem än bara dem där sakerna som jag redan har skrivit, visserligen så har jag säkert ett mycket bra liv jämfört med någon annan stackare, men jag bryr mig inte! Kan det inte vara lite synd om mig för en gångs skull? Och Fanny, hon har det svårt hemma det har hon nog verkligen, men det känns som om hon begär att vi ska tycka synd om henne att vi alltid ska stå vid hennes sida. Åh gud. Det blir alltid så mycket skit om Fanny när jag tänker på det här men hon ÄR FAKTISKT JÄTTE SNÄLL.♥

Sätter det i en spoiler då det blev lite långt..


*kram*

*kraaam* ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fdde527254ec55c4cf32ff76a1d04d218%2Ftumblr_mu72zitfga1qkj4l8o1_500.gif

15 feb, 2014 21:43

LIA15
Elev

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
Skrivet av LIA15:
Skrivet av Trädkatten:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Känns som om jag glider iväg från min kompis.. fast det är väl ändå inte så konstigt, jag var ju med henne nästan varje dag men nu... nu när hon har slutat får jag ju aldrig se henne, visserligen så träffade jag henne för bara några dagar sedan. Men det blir som en helt annan känsla! Och att jag och min klumpiga sida nästan råkade göra så att hennes nya hund, Elsa, nästan sprang ut i gatan, gjorde ju inte saker och ting bättre. Och så verkar hon inte förstå hur mycket jag älskar henne, hon tror typ att jag inte ens vill vara med henne fast för mig så är hon som min bästis... Fast hon är ju inte min då hon är bästis med hon där Katarina.

Jaja, sedan så är hon med i ett bråk mellan henne och min andra kompis Fanny. Fanny är skit snäll men väldigt känslig och hon kan lätt bli ledsen, sur, arg. Hon är även väldigt taskig ibland men det är en helt annan historia för hon är fortfarande jätte snäll! Och det är jätte jobbigt för jag vill inte välja någon sida alls då båda är mina vänner. Och det dem bråkar över är bara så himla fånigt och dem vägrar att bli vänner igen! Dem fattar typ inte att det är jobbigare för mig att dem bråkar än vad det är för dem! Och sedan är det ju såklart jobbigt för Sigrid som också är vän med de båda.

Åh ja juste, sedan så är det en sak till. Det känns som om jag inte kan ha problem som om jag inte FÅR ha problem. Bara för att alla andra har det så jäkla jobbigt så måste jag vara den som tröstar och är som någon psykolog. Det är jätte jobbigt då jag har mer problem än bara dem där sakerna som jag redan har skrivit, visserligen så har jag säkert ett mycket bra liv jämfört med någon annan stackare, men jag bryr mig inte! Kan det inte vara lite synd om mig för en gångs skull? Och Fanny, hon har det svårt hemma det har hon nog verkligen, men det känns som om hon begär att vi ska tycka synd om henne att vi alltid ska stå vid hennes sida. Åh gud. Det blir alltid så mycket skit om Fanny när jag tänker på det här men hon ÄR FAKTISKT JÄTTE SNÄLL.♥

Sätter det i en spoiler då det blev lite långt..


*kram*

*kraaam* ♥


det är alltid bra att ha en kram i reserv. ♥

15 feb, 2014 21:45

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Har ångest överallt idag och mår bara skit. Blä. Blä på allt.

Spoiler:
Tryck här för att visa!MIN KROPP ÄR JU HELT JÄVLA PUCKAD. Jag måste ju för fan nästan ha fetma och min kropp tycker fortfarande inte jag väger tillräckligt mycket för att jag ska ha mens. Är en äckligt lat dallrande fettklump och ändå envisas folk med att jag ska gå upp i vikt. Jag vill spy. Önskar jag inte hade emetofobi. och nej, min kroppsbild är inte förvrängd, jag kan se att det finns folk som väger mer än mig men jag är fan tjockare ändå. och ändå slutar jag aldrig äta. kan någon låsa in mig i en cell och bara ge mig vatten tack??

Dessutom ska jag sitta stilla hela jävla kvällen. Kul. Sitta stilla och äcklas av mig själv. Ah well. Nothing I haven't done before.


Det värsta är att en timme senare mår jag ok igen
En timme efter det är tankarna tillbaka i dubbel kraft

16 feb, 2014 00:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Millson Lovegood:
spoiler because betyg och för att jag alltid lyckas trampa folk på tårna
Spoiler:
Tryck här för att visa!
då satte man sig för att välja gymnasium. jag har igen aning om vilket jag ska välja. det står mellan sex olika skolor och inriktningar. när jag skulle välja den som jag nog helst ville gå på kollade jag på lappen som jag fick från öppet hus och jag var 22,5 poäng under LÄGSTA INTAGNINGEN!!!!!!!!!!! man behövde 320. jag fattar inte hur det kan gå så jävla dåligt i skolan för mig. alla andra pluggar ju aldrig och har typ 325 och jag ba swag pluggar varje dag bara 297.5 iaf #loser.
jag fattar inte hur de klarar av det. så är de snygga och smala och långa och blonda och har perfekt hy och en miljon vänner och kan äta hur mycket de vill men de äter aldrig något ändå de jävlarna och så kan de hjula och rita hur fint som helst och sjunga och dansa och BETE SIG NORMALT. sen kom lilla jag och ba haha jag har gått upp massor senaste året för jag äter konstant för jag är konstant hungrig och har 2 miljoner finnar och är kort och tjock och klarar inte av att springa en meter och kan inte rita streckgubbar och har inga vänner och jag är ful och har alltid smutsigt hår och ändå så bli alla bara arga på mig hela tiden och ingen bryr sig om mig för när var det senaste gången någon frågade MIG hur jag mår? kommer inte ihåg. när sa någon senast att jag ser bra ut? aldrig. när sa någon åt mig att jag är tjock/ful senast? igår. när sa något åt mig att ta livet av mig senast? ett par dar sen. när har jag stått vid din sida? varje sekund de senaste tio åren. när stod vid min sida? ca 2,5 sekunder under de senaste tio åren eftersom ingen bättre fanns.
ill never be good enough no.
all they told me was just give up, youll never be good enough.
i would kill just to feel less invisible

förlåt för att jag är en så dryg människa.


Det kanske har ändrats sedan jag gick i grundskolan - men är inte 320 det högsta man kan få? :s

16 feb, 2014 01:53

1 2 3 ... 1288 1289 1290 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.