@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och tre timmars sömn går så bra ihop på senaste tiden att den där tretton timmars sömn känner sig nog utanför...
24 jun, 2013 07:47 |
|
EmahS
Elev |
Pollen </3
Har sovit så dåligt i natt. Hade 36% i sömnkvalitet. Mina ögon ser ut som att jag gråtit i timmar och jag kommer få ha dörren stängd på jobbet hela dagen för att ens kunna jobba
24 jun, 2013 08:01 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av EmahS: Pollen </3 Har sovit så dåligt i natt. Hade 36% i sömnkvalitet. Mina ögon ser ut som att jag gråtit i timmar och jag kommer få ha dörren stängd på jobbet hela dagen för att ens kunna jobba Hur vet man vad man har i sömnkvalité? :O Haha. Men jobbigt med pollen! Själv har jag sovit dåligt pga myggbett.... <//////3 without something there is no nothing 24 jun, 2013 09:06 |
|
Borttagen
|
alltså antingen är jag en ailien eller så är jag väldigt lyckligt lottad
för mina myggbett kliar aldrig. 24 jun, 2013 09:17
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-28 kl. 16:24
|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av EmahS: Pollen </3 Har sovit så dåligt i natt. Hade 36% i sömnkvalitet. Mina ögon ser ut som att jag gråtit i timmar och jag kommer få ha dörren stängd på jobbet hela dagen för att ens kunna jobba Hur vet man vad man har i sömnkvalité? :O Haha. Men jobbigt med pollen! Själv har jag sovit dåligt pga myggbett.... <//////3 Sleep Cycle-appen! Brukar stämma bra!
24 jun, 2013 09:27 |
|
Flismos
Elev |
Kollar på gamla Hannah Montana-avsnitt för jag inte har något liv xD
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2013 10:18 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså aningen är jag en ailien eller så är jag väldigt lyckligt lottad för mina myggbett kliar aldrig. lyllo... Men min pappa är likadan. och min kusin. Sååå du är ingen ailien
24 jun, 2013 10:18 |
|
Winny Geasley
Elev |
Emil i Lönneberga ♥
24 jun, 2013 10:30 |
|
EmahS
Elev |
24 jun, 2013 10:31 |
|
stellaa
Elev |
24 jun, 2013 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen