@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
JAG ÄR ASPEPP PÅ ATT BÖRJA SKRIVA IGEN OCH JAG VILL INGET HELLRE ÄN ATT SKRIVA MEN JAG HAR INGEN INSPIRATION ELLER KREATIVITET ELLER _NÅGONTING_ OCH VARJE GÅNG JAG BESTÄMMER MIG FÖR ATT SKRIVA FÅR JAG UR MIG TYP EN MENING OCH SITTER SEDAN OCH STIRRAR PÅ SKÄRMEN I TRE TIMMAR EFTERÅT TILLS JAG BÖRJAR GRÅTA AV FRUSTRATION OCH ALLTSÅ DÖR ORKAR EJ DETTA det bara kliar i fingrarna för att jag vill skriva så mkt men DET GÅR JU FAN INTE
*avreagerar mig i denna tråd pga ingen bryr sig*
24 jun, 2013 01:22 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag är glad att du tyckte att det var gulligt och inte bara sjukt awkward haha! men jag råkade komma förbi din profil och läste om att du skulle vara MultiCon och kom och tänka på hur mysig du verkar vara och att jag vill träffa dig och krama dig haha, vad glad jag blir av att höra att det var gulligt! jag gillar mysiga människor som kallar mig gullig.Sitter och halvgråter för scarhead skickade typ världens gulligaste uggla OUT OF NOWHERE och mina feels hhHHHHhhhHHHhHHHhHHhh för gullig för att det ska vara okej. 24 jun, 2013 01:31 |
|
scarhead
Lärare |
höll på att skrika ''WHAT DO YOU MEAN IT'S PAST 2AM'' i köket tills jag insåg att alla sover och det viktigaste - klockan var 20 över ett. smart drag där, Matilda.
24 jun, 2013 01:38 |
|
Solkatten
Elev |
Känner mig helt plötsligt för att se på Justin Biebers film Never Say Never. xD Ska nog ta och göra det. Var eviheter sedan jag såg den... Lär ju ändå inte sova på ett tag även om jag försöker.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jun, 2013 01:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Såå...
Roadtrip till Mora. Resan hem mötte vi en räv, en hare, fem vildsvin och en lös hund. Man ser mkt skumt när man kör bil efter midnatt. Jag går just in på min 20e vakna timme så ska försöka sova en stund nu. Klockan ringer tio imon 24 jun, 2013 02:58 |
|
moaskywalkr
Elev |
alltsååååååå är ca världens mest tankspridda i mitt normaltillstånd, och har dessutom någon typ av feber nu så e helt jävla väck i huvudet. glömde därmed svara på kompis sms
så skickar hon ett sms skrivet i caps lock och ba "ATT MINA VÄNNER ALLTID ALLTID ALLTID DISSAR MIG PÅ SMS" och jag fick så jävla mycket skuldkänslor fast egentligen e d ju hon som borde ha skuldkänslor för att hon väckte en sjuk som sov >:-( 24 jun, 2013 03:01 |
|
Solkatten
Elev |
Var det någon som såg supermånen? Jag såg ingen...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jun, 2013 03:04 |
|
Borttagen
|
Jag behöver gå på toa men vill inte väcka hela huset
24 jun, 2013 03:19 |
|
Solkatten
Elev |
Det är väldigt ljust ute, lol. Jag borde sova men kan inte. Inte för att jag har försökt, haha. Är inte alls trött.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 jun, 2013 04:08 |
|
Borttagen
|
Jaha, jag är klarvaken och kan verkligen inte somna om. Det konstiga är att jag gick och la mig sent och hade svårt att somna och ändå är jag inte trött....
24 jun, 2013 06:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen