@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, min kusin som är 5 år och var hos oss i april har nu fått två katter. Döpte en av katterna till Sheldon, precis som vår katt heter ♥ Aw, gullig kusin du har! ![]()
23 jun, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Åh, min kusin som är 5 år och var hos oss i april har nu fått två katter. Döpte en av katterna till Sheldon, precis som vår katt heter ♥ Aw, gullig kusin du har! Ja, hon blev så kär i våra katter när hon var här att hon tydligen övertalade faster att skaffa katter, haha. Och så heter den ena Sheldon :3 23 jun, 2013 18:56 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Åh, min kusin som är 5 år och var hos oss i april har nu fått två katter. Döpte en av katterna till Sheldon, precis som vår katt heter ♥ Aw, gullig kusin du har! Ja, hon blev så kär i våra katter när hon var här att hon tydligen övertalade faster att skaffa katter, haha. Och så heter den ena Sheldon :3 Haha, ändå att din faster gick med på det! Hon kan ju inte haft så mycket emot det heller (; vad fick den andra heta? ![]()
23 jun, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Åh, min kusin som är 5 år och var hos oss i april har nu fått två katter. Döpte en av katterna till Sheldon, precis som vår katt heter ♥ Aw, gullig kusin du har! Ja, hon blev så kär i våra katter när hon var här att hon tydligen övertalade faster att skaffa katter, haha. Och så heter den ena Sheldon :3 Haha, ändå att din faster gick med på det! Hon kan ju inte haft så mycket emot det heller (; vad fick den andra heta? Precis! Kanske tänkte att det kan vara bra för dem "Koc" vilket betyder filt på polska (katt heter kot, så jag antar att hon tyckte det skulle vara roligt att döpa en kot till koc) 23 jun, 2013 19:01 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Åh, min kusin som är 5 år och var hos oss i april har nu fått två katter. Döpte en av katterna till Sheldon, precis som vår katt heter ♥ Aw, gullig kusin du har! Ja, hon blev så kär i våra katter när hon var här att hon tydligen övertalade faster att skaffa katter, haha. Och så heter den ena Sheldon :3 Haha, ändå att din faster gick med på det! Hon kan ju inte haft så mycket emot det heller (; vad fick den andra heta? Precis! Kanske tänkte att det kan vara bra för dem "Koc" vilket betyder filt på polska (katt heter kot, så jag antar att hon tyckte det skulle vara roligt att döpa en kot till koc) Dåligt tror jag då inte att det är iaf. Aw, charmigt! ( ![]()
23 jun, 2013 19:03 |
|
Frivolt
Elev |
Har varit ute på en promenad i 1½ timme! Känner mig väldigt duktig : D
23 jun, 2013 19:07 |
|
Amaanda
Elev |
23 jun, 2013 20:05 |
|
Pixie
Elev |
23 jun, 2013 20:19 |
|
LolFeelings
Elev |
23 jun, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
har nyligen vunnit en tävling
23 jun, 2013 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen