@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Pixie: Börjar sända 16:50 ^^ se ovan :3Skrivet av Tuggrus: Tänkte sända lite mugglisradio, men det är inte så många inne så ingen kanske är intresserad? (Ping: Pixie, Katla, joel9324) jag är!!!! har jag missat nåt...? Om jag får igång micken då xD MUMS! 23 jun, 2013 16:43 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Börjar sända 16:50 ^^ se ovan :3Skrivet av Tuggrus: Tänkte sända lite mugglisradio, men det är inte så många inne så ingen kanske är intresserad? (Ping: Pixie, Katla, joel9324) jag är!!!! har jag missat nåt...? Om jag får igång micken då xD ahaa, bra! har saknat mugglisradion!
23 jun, 2013 16:44 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Pixie: Haha det blir inget eftersom min mick vägrar att funka, haha x)Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Börjar sända 16:50 ^^ se ovan :3Skrivet av Tuggrus: Tänkte sända lite mugglisradio, men det är inte så många inne så ingen kanske är intresserad? (Ping: Pixie, Katla, joel9324) jag är!!!! har jag missat nåt...? Om jag får igång micken då xD ahaa, bra! har saknat mugglisradion! MUMS! 23 jun, 2013 16:51 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Haha det blir inget eftersom min mick vägrar att funka, haha x) Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Pixie: Börjar sända 16:50 ^^ se ovan :3Skrivet av Tuggrus: Tänkte sända lite mugglisradio, men det är inte så många inne så ingen kanske är intresserad? (Ping: Pixie, Katla, joel9324) jag är!!!! har jag missat nåt...? Om jag får igång micken då xD ahaa, bra! har saknat mugglisradion! neeeeej!! ledsen alice : ((
23 jun, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Har kollat på Zombieland med Agnes!!!luna99 ♥ *läskig* Neej, den var asrolig jue ^^ xD 23 jun, 2013 17:00 |
|
Pixie
Elev |
23 jun, 2013 17:16 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag har spelet Amnesia: The Dark Descent och det fungerade inte förut. När jag startade om min dator helt och skulle bara testa att installera det bara för att kolla om det fungerade, och det gjorde det.
I think I'm going to cry. För jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig borta från det.
23 jun, 2013 17:16 |
|
Solkatten
Elev |
Omfg... Kom nyss på en sjukt bra idé till en One Direction fanfiction.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Åh, min kusin som är 5 år och var hos oss i april har nu fått två katter. Döpte en av katterna till Sheldon, precis som vår katt heter ♥
23 jun, 2013 18:35 |
|
Thilda
Elev |
Att vara blyg och kär känns hemskt
23 jun, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen