@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
5 jan, 2012 16:02 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Elley: ^ Ah, det är jag enormt tacksam för! Tyvärr kommer vi övernatta där 1 eller 2 nätter >.< Bättre än min klassresa i 6:an vi åkte till Boda Borg och då blev vi indelade i lag. Fast jag gillade min gamla klass, mer än min nuvarande iaf
5 jan, 2012 16:03 |
|
Elley
Elev |
Lätt att jag ska försöka genomföra att en mugglisträff ska vara i gbg när vi har klassresa där 8D Måste bara veta vilket datum det blir först :'3
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 jan, 2012 16:06 |
|
GinnyLover
Elev |
Fick nyss sex tennisbollar, men lillsyrran snodde en
Haha, jätteintressant, eller hur?;D 8 maj 2013 ♥ 5 jan, 2012 16:06 |
|
scarhead
Lärare |
Borås!
men jag avskyr verkligen att åka karuseller... xD eller jag skulle tycka det är kul, om det inte var för min spyfobi. jag inbillar mig bara att jag ska må illa, det blev bara värre att senast jag var där blev min kusin åksjuk... det lät inte vackert iaf.... 5 jan, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Bibli.se funkar inte och jag måste in på den hemsidan -.-'
5 jan, 2012 16:11 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av scarhead: Borås! men jag avskyr verkligen att åka karuseller... xD eller jag skulle tycka det är kul, om det inte var för min spyfobi. jag inbillar mig bara att jag ska må illa, det blev bara värre att senast jag var där blev min kusin åksjuk... det lät inte vackert iaf.... Borås! Det är inte alls långt härifrån, första gången jag ser någon som inte bor sjutusen mil härifrån :'3
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 jan, 2012 16:15 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2012 16:16 |
|
Amandan
Elev |
5 jan, 2012 16:28 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Elley: Skrivet av scarhead: Borås! men jag avskyr verkligen att åka karuseller... xD eller jag skulle tycka det är kul, om det inte var för min spyfobi. jag inbillar mig bara att jag ska må illa, det blev bara värre att senast jag var där blev min kusin åksjuk... det lät inte vackert iaf.... Borås! Det är inte alls långt härifrån, första gången jag ser någon som inte bor sjutusen mil härifrån :'3 woho! var bor du någonstans? 5 jan, 2012 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen