Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Min bästa vän skall byta skola på måndag. På min födelsedag Usch, vad tråkigt. Varför byter hon? Han trivs inte i klassen
14 feb, 2014 19:26 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Egentligen är det mesta väldigt bra just nu, ska precis ha lov och har fått en massa fina dvärgar. Bara en sak som stör mig; Jag tror jag börjar bli allergisk mot parfym. Men det märks bara i skolan där många av tjejerna har mycket stark parfym på sig som det sprejar på i skolan också.
Det tråkiga är att det inte bryr sig ett skit utan bara sprejar på mer.
14 feb, 2014 20:35 |
|
SevLoveer
Elev |
14 feb, 2014 20:40 |
|
baramin
Elev |
allt är kaOZ men jag gillar att det är utanför mitt huvud och inte i det. mitt kompisgäng har bråkat, jag är egentligen inte med men det suger ändå. de har pratats bakom ryggar och allt det där klassiska och jag försöker att inte välja sida men när min bästa vän snyftar på min axel tänker jag inte bara acceptera att det är på grund av att någon helt totalt omotiverat har varit elak. hade lovat att komma på personen ifrågas födelsedagsfest så gjorde det och kom på efter en halv timme att jag inte klarade av det för jag var så sur, skyllde på att mamma villa ha med mig (jag ljuger aldrig varför börja nu din idiot) och försvann. känner mig som världens sämsta kompis igen. var med människan som gjorde min allra gulligaste ledsen. och ljög för att till slut slippa. jag vill inte ljuga? uhh
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 feb, 2014 21:43 |
|
Myling
Elev |
Kom hem igår från Egypten. Hade det så sjukt bra, jag och världens bästa tjejer i landet random. Vi har gjort så mycket coolt, lyckades snorkla med vilda delfiner, sett tusen fiskar och koraller, sköldpaddor och annat i havet. Träffat beduiner och ridit dromedarer, solat, badat och allt har varit så bra! ALLT VAR UNDERBART! Den enda ångesten jag hade var över att flyga hem!
När jag kom hem igår kändes allt bara blä. Blött, mörkt och kallt. Blir direkt påmind om att min tillvaro suger just nu, att jag inte gör något av värde och att jag inte har kul med vad jag gör.... för jag gör typ ingenting. Vill ha mer äventyr, vill ha mer sol och värme och ljus och vacker natur! JAG VILL INTE VARA HÄR! JAG KLARAR INTE AV ATT VARA HÄR!!!!!! 14 feb, 2014 22:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av baramin: allt är kaOZ men jag gillar att det är utanför mitt huvud och inte i det. mitt kompisgäng har bråkat, jag är egentligen inte med men det suger ändå. de har pratats bakom ryggar och allt det där klassiska och jag försöker att inte välja sida men när min bästa vän snyftar på min axel tänker jag inte bara acceptera att det är på grund av att någon helt totalt omotiverat har varit elak. hade lovat att komma på personen ifrågas födelsedagsfest så gjorde det och kom på efter en halv timme att jag inte klarade av det för jag var så sur, skyllde på att mamma villa ha med mig (jag ljuger aldrig varför börja nu din idiot) och försvann. känner mig som världens sämsta kompis igen. var med människan som gjorde min allra gulligaste ledsen. och ljög för att till slut slippa. jag vill inte ljuga? uhh (lyssnade på albatraoz när jag läste. coincidence? i think not) men du. jag förstår dig precis, det verkar verkligen vara ett sånt där typiskt tonårsfall. but you know what? du har inte gjort något fel. alls. ♥
14 feb, 2014 22:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Finns det någon du kan prata med? Det underlättar mycket att prata med någon i många fall. Om inte, försök att tänka positiva tankar och gör saker som gör dig glad. Negativitet gör inget bättre. Det är någraråd.
14 feb, 2014 22:13 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av Myling: När jag kom hem igår kändes allt bara blä. Blött, mörkt och kallt. Blir direkt påmind om att min tillvaro suger just nu, att jag inte gör något av värde och att jag inte har kul med vad jag gör.... för jag gör typ ingenting. Vill ha mer äventyr, vill ha mer sol och värme och ljus och vacker natur! JAG VILL INTE VARA HÄR! JAG KLARAR INTE AV ATT VARA HÄR!!!!!! Jag kom hem i onsdags från en underbar Karibienresa. På måndag väntar gråa, trista vardagen igen. Det känns absolut inte kul, snarare förj***igt. Men jag försöker att lägga upp små ljuspunkter, roliga saker att se fram emot hela tiden. Försöker hitta på roliga saker. Inte lätt alltid, men jag försöker. Även om vardagen känns hemskt jobbig rätt ofta. Hoppas du kan finna små ljuspunkter även i din vardag! 14 feb, 2014 22:35 |
|
Borttagen
|
Varför, varför låter jag henne krypa under skinnet på mig? Jag är aldrig ens beredd. Jag tänker alltid att jag ska sluta tillmötesgå henne, men jag vill ju som sagt uppoffra saker för henne bara det att jag inte får ett jävla dugg tillbaka.
Syster, ibland kan jag inte vänta tills jag får flytta härifrån. Tills jag blir fri från dig. 15 feb, 2014 03:38 |
|
Trädkatten
Elev |
15 feb, 2014 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen