@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av moaskywalkr: ey fort finns det någon gnälltråd på mugglis vill inte förpesta alla trådar med min bitterhet men känner ändå ett sjukt stort behov av att ba DELA MED MIG av mina frustrationer http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=32431&page=27#p2108491 22 jun, 2013 20:50 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av moaskywalkr: ey fort finns det någon gnälltråd på mugglis vill inte förpesta alla trådar med min bitterhet men känner ändå ett sjukt stort behov av att ba DELA MED MIG av mina frustrationer http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=32431&page=27#p2108491 ♥ 22 jun, 2013 21:00 |
|
Ginny00
Elev |
är man trött när man börjar sjunga på denna sång:
MM-BLÄ SA DEN SÖTA LILLA GRODAN EN DAG MM-BLÄ SA DEN SÖTA LILLA GRODAN, MM-BLÄ SA DEN SÖTA LILLA GRODAN EN DAG, OCH ÖGONEN DE LYSTE! MM-BLÄ, MM-BLÄ, MM-BLÄ-BLÄ! (jag tror det)(det var min favoritsång när jag var ett) 22 jun, 2013 21:03 |
|
baramin
Elev |
Bestämde mig alldeles nyss för att sätta mig in i världen av fashion. Det första jag möts av är nyheten av att både Dolce och Gabbana är på väg in i fängelse. Gal1 liv. Här kommer jag nog trivas bra om det fortsätter på det här sättet.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jun, 2013 21:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag kolla på Dr Who och Elementary
22 jun, 2013 21:20 |
|
Solkatten
Elev |
Tina har ett matprogram även i typ Norge (har jag för mig?), England, USA och Kina. o.o Hm.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2013 21:31
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-22 kl. 22:08
|
|
baramin
Elev |
Någon har slarvat bort ett Zelda-spel jag kommit jättelångt på
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 jun, 2013 21:32 |
|
Solkatten
Elev |
Snart blir det kladdkaka.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Idag har jag köpt en antik gunghäst till vårt barn. Kommer inte kunna användas förrän om ett par år, men 120:- för en gunghäst var liksom för billigt för att inte slå till på.
22 jun, 2013 21:36 |
|
whirlwinds
Elev |
YOHIO SIGNERADE MITT YOHIOIPHONESKAL FÖR EN VECKA SEN MEN HAN SIGNERADE DET PÅ FEL STÄLLE LIKSOM DÄR MAN HÅLLER I DET SÅ AUTOGRAFEN HAR NU FÖRSVUNNIT PGA MIN HANDSVETT gråter blod
22 jun, 2013 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen