@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Tröttdag idag. Jag ska nog kolla på Pretty Little liars hela kvällen eller något.
22 jun, 2013 17:42 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vad dagen har gått fort... och jag har ändå inte gjort någonting.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2013 17:52 |
|
Trezzan
Elev |
Asså, det är 2-3 flugor runt mig just nu. OCH JAG DÖDADE PRECIS EN. NI FATTAR INTE HUR LYCKLIG JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄR!
22 jun, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Vänta....WTF? KLOCKAN ÄR EXAKT 18.00!
22 jun, 2013 18:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vänta....WTF? KLOCKAN ÄR EXAKT 18.00! Jag vet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2013 18:18 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 22 jun, 2013 18:31 |
|
Solkatten
Elev |
Varenda år på midsommar så går de runt med lottor som man köpa och exakt varenda år då våra kusiners grannar är där så vinner de. Och går vann de två priser då dennes mamma också var med. Helt sjukt. xD Men vi vann också i år. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2013 18:38 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Brukar finnas smålotterier här med småvinster, och jag vinner på ungefär var femtonde lott Varenda år på midsommar så går de runt med lottor som man köpa och exakt varenda år då våra kusiners grannar är där så vinner de. Och går vann de två priser då dennes mamma också var med. Helt sjukt. xD Men vi vann också i år. ^^
22 jun, 2013 19:21 |
|
Trezzan
Elev |
MAMMA KOM HEM MED EN CHIPSPÅSE TILL MIG. JAG ÄR OFFICIELLT VÄRLDENS LYCKLIGASTE JUST NU OKEJ!!!!!? ._______.
*nomnomnomnom* ♥
22 jun, 2013 19:30 |
|
Ginny00
Elev |
jag älskar sådana läppbalsam ♥ 22 jun, 2013 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen