@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har varit hos våra kusiner sedan runt två till halv ett på natten. Tog en halvtimme att åka hem så nu är vi hemma. Ska bli skönt att sova. ♥
Det blev faktiskt fint väder stor del av dagen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2013 01:16 |
|
M4L13
Elev |
22 jun, 2013 02:08 |
|
Ginny00
Elev |
Vaknade 7.50 av att någon spolade vatten. Orka '-'
22 jun, 2013 08:16 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
22 jun, 2013 08:50 |
|
Afturelding
Elev |
Om en vecka blir jag gift. Äntligen, efter ett års planering. Och tänkt att just jag ska få gifta mig med just honom. Tänk så bra livet blev, tillslut. För drygt 5 år sedan var jag ensam och övertygad om att jag aldrig skulle träffa någon, men nu ska jag få bli gift
Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget, men jag vill i alla fall ge er lite hopp! ![]() ![]()
22 jun, 2013 09:53 |
|
Bullen1
Elev |
Haha, såg just att om man håller musen på ett ställe vid forumen står det "Accio senaste inlägg", haha!!!
22 jun, 2013 10:41 |
|
Ginny00
Elev |
Vill skapa en engelsk Instagram men måste komma på ett namn då..
22 jun, 2013 11:58 |
|
Borttagen
|
jag vill hem. nej jag vill till skolan.
22 jun, 2013 12:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har börjat sakna skolan what's wrong with me..jag vill hem. nej jag vill till skolan. 22 jun, 2013 12:02 |
|
EmahS
Elev |
22 jun, 2013 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen