@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Är jag den enda här som är trött på allt Tintin prat här? o.O >.<
Vi har ingen snö alls. Skit tråkig vinter. Längtar redan till våren/sommaren. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2012 15:50 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LoonyMe: vi får kanske försöka fixa ihop en träff någon gång Skrivet av scarhead: gbg är bra. en timme ifrån mig! Jepp, skulle passa mig med!! 5 jan, 2012 15:51 |
|
Solkatten
Elev |
Man kan knappt gå på vår gård ... sjukt lerigt överallt. Måste ha stövlar
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2012 15:52 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av LoonyMe: vi får kanske försöka fixa ihop en träff någon gång Skrivet av scarhead: gbg är bra. en timme ifrån mig! Jepp, skulle passa mig med!! Absolutely
5 jan, 2012 15:53 |
|
Solkatten
Elev |
scarhead - Vart bor du? Göteborg är en timme från mig med
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2012 15:54 |
|
Elley
Elev |
Tycker vi kan ha en mugglis träff i gbg när jag är där på klassresa så kan ni komma till Liseberg och träffa mig xD
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 jan, 2012 15:54 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Elley: Tycker vi kan ha en mugglis träff i gbg när jag är där på klassresa så kan ni komma till Liseberg och träffa mig xD Hahaha, jaa alla går in på Liseberg och letar upp din klass (a)
5 jan, 2012 15:55 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Elley: Tycker vi kan ha en mugglis träff i gbg när jag är där på klassresa så kan ni komma till Liseberg och träffa mig xD Hahaha, jaa alla går in på Liseberg och letar upp din klass (a) Haha, skulle tycka synd om er om ni behövde träffa min klass ;'
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 jan, 2012 15:57 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Elley: Tycker vi kan ha en mugglis träff i gbg när jag är där på klassresa så kan ni komma till Liseberg och träffa mig xD Hahaha, jaa alla går in på Liseberg och letar upp din klass (a) Haha, skulle tycka synd om er om ni behövde träffa min klass ;' Åhh, trevligt! Men det som är bra med att ha klassresa på Liseberg är ju att man kan gå med de man vill, och inte behöva gå runt med allihopa
5 jan, 2012 15:59 |
|
Elley
Elev |
^
Ah, det är jag enormt tacksam för! Tyvärr kommer vi övernatta där 1 eller 2 nätter >.<
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 jan, 2012 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen