Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fellrendión: Blir jätteglad, verkligen. Tack ♥
13 feb, 2014 21:53 |
|
Hedwig96
Elev |
^^Och mej med sanna1324567 (Om du vill)
13 feb, 2014 21:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Vissa personer är så sjukt irriterande och mobbar mig dagarna ända. Jag funderar på att komma med denna dikt som jag ska säga till dem innan jag går hem före lovet:
Roses are red. Violets are blue. I have five fingers. The middle one is for you.
13 feb, 2014 22:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vissa personer är så sjukt irriterande och mobbar mig dagarna ända. Jag funderar på att komma med denna dikt som jag ska säga till dem innan jag går hem före lovet: Roses are red. Violets are blue. I have five fingers. The middle one is for you. jo gör det! Usch förstår inte varför vissa folk mobbar andra 13 feb, 2014 22:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fellrendión: Vissa personer är så sjukt irriterande och mobbar mig dagarna ända. Jag funderar på att komma med denna dikt som jag ska säga till dem innan jag går hem före lovet: Roses are red. Violets are blue. I have five fingers. The middle one is for you. jo gör det! Usch förstår inte varför vissa folk mobbar andra Det gör jag då! Inte jag heller!
13 feb, 2014 23:05 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
14 feb, 2014 08:06 |
|
Elma00
Elev |
14 feb, 2014 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Min bästa vän skall byta skola på måndag. På min födelsedag Usch, vad tråkigt. Varför byter hon? 14 feb, 2014 11:10 |
|
Luna Chang
Elev |
Det är en kille som skriver till mig ibland på kik, jag har ingen aning om vem det är och han har inte skrivit sen början av januari men nu skrev han idag.
Ugh. Vet inte ens v det är men vill inte låta sur eller något och jag bill inte dissa han helt heller men jag vet inte vad jag ska göra >.< Hej 14 feb, 2014 13:25 |
|
Borttagen
|
I'm sad.
14 feb, 2014 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen