Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12868 12869 12870 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Noctum
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Noctum:
Skrivet av Tuggrus:
Lyssnar på när Noctum försöker spela Amnesia på skype och kollar builds till lol, tralal

ahaha det funkade ju inte xD jag sa ju bara "OMG DET GÅR INTE, EN GÅNG TILL O JAG STÄNGER NER, ORKAAAR INTEEEE" typ ^^
Jaaa xD Sen när du körde Assasins Creed: "Ronja, vart ska jag gå? Höger eller vänster? Men vilka ska jag tjuvlyssna på? RONJAAAAAAAA" hahahahha xD

haha juste xD

jag - höger eller vänsteeeer!!??!
du - höger
jag - okej då går jag åt vänster, det finns bara vänster

hahah ^^ Sofi i ett nötskal

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

21 jun, 2013 21:16

joel9324
Elev

Avatar


lånar mammas 4g pga har dåligt uppkoppling på landet men glad midsommar! gillar inte midsommar egentligen menmen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

21 jun, 2013 21:33

Borttagen

Avatar


Det är livsfarligt att gå runt med blöta fötter på stengolv när man har en bäbis i famnen. Som tur var så skadades inte min lillebrorsa när jag halkade, och jag tappade honom inte utan hade kvar båda händerna/armarna runt honom. Han blev inte ens skrämd eller började gråta, thank god.

Jag slog dock mitt knä ganska rejält mot det hårda stengolvet och även min fot i både golvet och köksbordet, så jag typ halv-haltar och har skitont. Men huvudsaken är att min lillebror är oskadd iallafall :' ♥ Fastän jag kanske borde vara lite försiktigare nästa gång...

21 jun, 2013 21:45

Archarec
Elev

Avatar


Jag funderar på att sätta på datorn och spela lite, men jag sitter ganska bra här. I-landsproblem!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F661ab7372f48ba7100c297425f04b1b1%2Ftumblr_o7a8r9c1e91uqs4fgo5_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F3ecfe2ccf502d27494412cb4a3c4e7b6%2Ftumblr_mymyazAtU01scwli8o1_250.gif

21 jun, 2013 22:13

themarauder
Lärare

Avatar


Bestämde mig för att se sista twilightfilmen (har inte sett den än). Kanske får man sig ett gott skratt, ELLER så stänger jag väl av mitt i och tvingas komma på något annat att se =)

=) - just like themarauder

21 jun, 2013 22:16

Ginny00
Elev

Avatar


Mormor råkade salta jordgubbarna idag när hon skulle sockra dem ♥ älskar henne.. men vi lyckades skölja av dem och det var ingen fara.

21 jun, 2013 23:37

Zendaya
Elev

Avatar


Av det som finns kvar av mig efter alla knott, det fyller år om 15 min.

21 jun, 2013 23:45

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Av det som finns kvar av mig efter alla knott, det fyller år om 15 min.

Grattis i förskott!!!!!!! =D

=) - just like themarauder

21 jun, 2013 23:48

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Zendaya:
Av det som finns kvar av mig efter alla knott, det fyller år om 15 min.

Grattis i förskott!!!!!!! =D
TAAAAACK!
vill bara säga, även omh on fyller år i juli... crucio expulso f12a. ._.

21 jun, 2013 23:51

Obliviate_
Elev

Avatar


Kom precis hem.

HAR HITTAT EN COLAFLASKA MED MITT NAMN PÅ!

Forever mine!!!

22 jun, 2013 00:24

1 2 3 ... 12868 12869 12870 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.