@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Jaaa xD Sen när du körde Assasins Creed: "Ronja, vart ska jag gå? Höger eller vänster? Men vilka ska jag tjuvlyssna på? RONJAAAAAAAA" hahahahha xD haha juste xD jag - höger eller vänsteeeer!!??! du - höger jag - okej då går jag åt vänster, det finns bara vänster hahah ^^ Sofi i ett nötskal
21 jun, 2013 21:16 |
|
joel9324
Elev |
lånar mammas 4g pga har dåligt uppkoppling på landet
21 jun, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Det är livsfarligt att gå runt med blöta fötter på stengolv när man har en bäbis i famnen. Som tur var så skadades inte min lillebrorsa när jag halkade, och jag tappade honom inte utan hade kvar båda händerna/armarna runt honom. Han blev inte ens skrämd eller började gråta, thank god.
Jag slog dock mitt knä ganska rejält mot det hårda stengolvet och även min fot i både golvet och köksbordet, så jag typ halv-haltar och har skitont. Men huvudsaken är att min lillebror är oskadd iallafall :' 21 jun, 2013 21:45 |
|
Archarec
Elev |
21 jun, 2013 22:13 |
|
themarauder
Lärare |
Bestämde mig för att se sista twilightfilmen (har inte sett den än). Kanske får man sig ett gott skratt, ELLER så stänger jag väl av mitt i och tvingas komma på något annat att se =)
=) - just like themarauder 21 jun, 2013 22:16 |
|
Ginny00
Elev |
Mormor råkade salta jordgubbarna idag när hon skulle sockra dem ♥ älskar henne.. men vi lyckades skölja av dem och det var ingen fara.
21 jun, 2013 23:37 |
|
Zendaya
Elev |
Av det som finns kvar av mig efter alla knott, det fyller år om 15 min.
21 jun, 2013 23:45 |
|
themarauder
Lärare |
21 jun, 2013 23:48 |
|
Zendaya
Elev |
TAAAAACK!
vill bara säga, även omh on fyller år i juli... crucio expulso f12a. ._. 21 jun, 2013 23:51 |
|
Obliviate_
Elev |
Kom precis hem.
HAR HITTAT EN COLAFLASKA MED MITT NAMN PÅ! Forever mine!!! 22 jun, 2013 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen