Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12867 12868 12869 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Det regnar inte... men det kommer det säkert att göra lagom till när de reser stången.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 jun, 2013 13:31

Thilda
Elev

Avatar


Jag förstår inte hur jag tänkte när jag tog på mascara. Det bara kladdar hela tiden!
Mvh tjej som bara har gammal mascara hemma.

21 jun, 2013 14:02

Tvilling
Elev

Avatar


21 jun, 2013 14:39

Frivolt
Elev

Avatar


Dags att göra sig klar till midsommarpartyt....

Men vad ska jag ha på mig?!
Ska jag ha grönt eller blått nagellack?
Vad ska jag ha för skor?

Osv osv osv......

21 jun, 2013 15:57

Ginnyy
Elev

Avatar


Kan någon kolla hur länge min drake varit död? Tack

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

21 jun, 2013 16:13

Mikaela120
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Kan någon kolla hur länge min drake varit död? Tack

Chewbacca dog den 4 apr, 2012 06:52:01, vid en ålder av 57 dagar och 15 timmar.


Om du menade den...

21 jun, 2013 16:18

M4L13
Elev

Avatar


jag äter tårta nomnomnomnom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

21 jun, 2013 19:13

Winny Geasley
Elev

Avatar


Jag är hos en kåmpis^^

21 jun, 2013 20:33

Caius
Elev

Avatar


- Jag dör.
- Det är varmt och eländigt.
- Det är bara exakt en vecka kvar till Storcon och jag är hyper redan (seriöst, borde nog ta ledigt måndagen efter Storcon också så jag inte somnar när jag står i kassan, lol).
- Och bäst av allt... Min skjorta som jag ska ha till min cosplay dräkt som Grell.... Jag tror knappt att det är jag själv som jag har gjort den, så får jag säga att jag är så jävla stolt över hur mycket bättre jag har blivit på att sy nu under käraste år tvåtusentretton?? Seriöst... Ohmyfuckingdevil så jävla förvånad jag är över resultatet på den!!!! Nu måste jag bara hinna köpa/göra ett par handskar, köpa sidenband, sy jackan och göra motorsågen innan Storcon's cosplaytävling.... Annars är jag körd, lol... Fast iofs, alternativ två är att skaffa lite lurvigt lila och rosa tyg, sy en röd väst istället och tada, Grell som Cheshire.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

21 jun, 2013 20:40

Borttagen

Avatar


Glad midsommar, även fast det kom lite sent!!

21 jun, 2013 21:07

1 2 3 ... 12867 12868 12869 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.