@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tydligen är jag 73% kvinnlig och 27% manlig. xD Hur kollade du upp det? ^^ http://www.pojkflicka.se/ 54% kvinnlig och 46% manlig Haha xD 60% kvinnlig och 40% manlig Inte så stor överraskining xD Hej 21 jun, 2013 00:20 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tydligen är jag 73% kvinnlig och 27% manlig. xD Hur kollade du upp det? ^^ http://www.pojkflicka.se/ 54% kvinnlig och 46% manlig Haha xD 60% kvinnlig och 40% manlig Inte så stor överraskining xD 47% kvinnlig o 53% manlig. Wuut? How can that be? o.o Should I be offended? xD ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 21 jun, 2013 00:24 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Luna Chang: 47% kvinnlig och 53% manlig. Vilket jäkla idiottest med frågor om saker jag inte bryr mig om. Egentligen så är jag helt säker på att det är minst 80% "manlig", haha.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tydligen är jag 73% kvinnlig och 27% manlig. xD Hur kollade du upp det? ^^ http://www.pojkflicka.se/ 54% kvinnlig och 46% manlig Haha xD 60% kvinnlig och 40% manlig Inte så stor överraskining xD
21 jun, 2013 00:24 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: 47% kvinnlig och 53% manlig. Vilket jäkla idiottest med frågor om saker jag inte bryr mig om. Egentligen så är jag helt säker på att det är minst 80% "manlig", haha. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tydligen är jag 73% kvinnlig och 27% manlig. xD Hur kollade du upp det? ^^ http://www.pojkflicka.se/ 54% kvinnlig och 46% manlig Haha xD 60% kvinnlig och 40% manlig Inte så stor överraskining xD Vad är egentligen "kvinnligt" och "manligt"? Biologiska skillnader, sociala pekpinnar eller spirituella medfödda roller? Svåra filosofiska frågor såhär när solen gått ner! Eller har ens solen gått ner? Ännu fler frågor!
21 jun, 2013 00:37 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Archarec: "It's the meaning of life!"Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Luna Chang: 47% kvinnlig och 53% manlig. Vilket jäkla idiottest med frågor om saker jag inte bryr mig om. Egentligen så är jag helt säker på att det är minst 80% "manlig", haha. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tydligen är jag 73% kvinnlig och 27% manlig. xD Hur kollade du upp det? ^^ http://www.pojkflicka.se/ 54% kvinnlig och 46% manlig Haha xD 60% kvinnlig och 40% manlig Inte så stor överraskining xD Vad är egentligen "kvinnligt" och "manligt"? Biologiska skillnader, sociala pekpinnar eller spirituella medfödda roller? Svåra filosofiska frågor såhär när solen gått ner! Eller har ens solen gått ner? Ännu fler frågor! Nä, men det har väl med saker som är mer populärt hos det ena könet än det andra att göra.
21 jun, 2013 00:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: 47% kvinnlig och 53% manlig. Vilket jäkla idiottest med frågor om saker jag inte bryr mig om. Egentligen så är jag helt säker på att det är minst 80% "manlig", haha. Alltså, THIS so much. Saker man inte bryr sig om och så är man ändå ganska kvinnlig. Haha, no. Really :< 21 jun, 2013 00:54 |
|
Ginny00
Elev |
73 procent kvinnlig. Bryr mig inte, vad är egentligen kvinnligt och inte? Jag bryr mig om mitt utseénde men köper inte nya kläder varje helg, jag sminkar mig men inte på ett utstickande sätt och max 6-7 minuter.
21 jun, 2013 01:03 |
|
Borttagen
|
Såg precis klart på Worm Bodies, den var jättebra men en aningen konstig.
Det känns som om jag sett den filmen för flera år sen men det som är konstigt är att filmen kom ut i år. Det kanske bara var några scener, några grejer och sånt där som var väldigt lika. 21 jun, 2013 01:09 |
|
Borttagen
|
21 jun, 2013 01:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: alltså idag var jag i gina tricot för att syrran ville prova något plagg. så jag stod där och väntade utanför provrummen på att hon skulle bli färdig och plötsligt kommer en kvinna fram till mig och säger "ursäkta, men jobbar du här eller?" min reaktion: " kvinnan skrattade lite sådär awkward och så skyndade hon iväg. well.. haha, anna i banan-utstyrsel som springer omkring i ginatricot och säljer kläder. hah 8D din fantasi.. x)) men tänk hur awesome det skulle vara om alla som jobbar på gina tricot skulle vara utklädda till frukter? 8D okay jag borde gå lägga mig eller något GAWD SANNA DINA IDÉER/FANTASIER/WHATEVER ÄR INTE BRA FÖR MIN KVÄLLSHUMOR D8 hur awesome är inte jag? 8D 21 jun, 2013 08:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen