@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Miss D Malfoy: Lyssna på detta --> http://youtu.be/aHdAsjqjawE <-- jag som sjunger "i dreamd a dream" Å gud vad söt du är! Och du sjunger himmelskt! :' Haha, åh tack, vad glad jag blir :3 ♥ Vad bra 20 jun, 2013 21:47 |
|
Balder
Elev |
Instagram har fixat så att man kan ladda upp videos nu!
20 jun, 2013 21:49 |
|
Ginny00
Elev |
Har bakat Oversized blueberrymuffins från Unofficial Harry Potter Cookbook nu! Hade ingen sourcream så det fick bli hallonyoughurt, men muffinsen verkar helt ok!
20 jun, 2013 22:02 |
|
Lills
Elev |
Jag ångrar att jag alltid blir så beroende av en serie, så att jag ser slut den på en vecka. Och sen har jag inget att se på. o.o
![]()
20 jun, 2013 22:05 |
|
Ginny00
Elev |
This song is about you av Olly Murs är en fin låt ♥
20 jun, 2013 22:19 |
|
Tvilling
Elev |
Då börjar jakten på ett namn t min MMC. mwuaha.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 jun, 2013 22:26 |
|
pinkypie
Elev |
Hahahah är det nån som ser Spanien krossa Tahiti i fotboll eller?! Hahah 8-0 hittills.. Löjligt ju
"When I get sad I stop beeing sad and be AWESOME instead! True story." -Barney Stinson 20 jun, 2013 22:28 |
|
Solkatten
Elev |
"Midsommar är den dag då vi firar att sommaren ligger framför oss."
Är det inte då meningen att det ska vara sol den dagen och inte regn? Och hur kommer det sig att det varenda år regnar på just den dagen? Hm? Haha... tänk då det regnar då alla dansar. Man skulle nästan tro att de gör regndansen. Det dåliga är att vi inte kan spela kubb då. Vi brukar ha som tradition att spela kubb med släkten på midsommarafton då det är fint väder. Vi brukar göra familj möter familj. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2013 22:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha en massa nya ideér för teman på fjäderpennor.. Är det någon som har något tips?
20 jun, 2013 22:49 |
|
LolFeelings
Elev |
Mamma: Den här tröjan kan du ha på dig imorgon
Jag: Vad är det för något imorgon? Mamma: DET ÄR MIDSOMMAR DIN IDIOT Spoiler: Tryck här för att visa! ...I had no idea Men då kanske jag får lite pengar till att spendera på lite skit som jag egentligen sparar till i höst.
20 jun, 2013 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen