@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
alltså
idag var jag i gina tricot för att syrran ville prova något plagg. så jag stod där och väntade utanför provrummen på att hon skulle bli färdig och plötsligt kommer en kvinna fram till mig och säger "ursäkta, men jobbar du här eller?" min reaktion: " kvinnan skrattade lite sådär awkward och så skyndade hon iväg. well..
20 jun, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Tvilling: Skrivet av Borttagen: WHAT???? Haha nej. Det stämmer inte. http://www.imdb.com/name/nm0209428/ Jag läste inte hela stycket innan jag skrev det där xD http://harrypotter.wikia.com/wiki/Ian_Whyte Men han utgör typ längden åt henne xD Sitter hon på hans axlar eller vadå? xD Inte vet väl jag xD kattuggla Jag läste inte klart före jag skrev, killen jag såg om spelar typ hennes längd^^ Aha! Haha, jag tänkte väl det 20 jun, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
Trött och hungrig.
20 jun, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Jag och mina yngre syskon hade en liten musikquiz idag och detta är vad som hände när jag skulle välja låt.
Jag- Blå text Min lillasyster- Gul text Min lillebror (3 år)- Röd text --------------------------------------------- "Ledtråd nummer ett är att bandet är svenskt, vilket låten också är." "Men... ge oss en till ledtråd!" "Jaja... första bokstaven i bandet är T" "Martin med 'YEAH YEAH, WOW WOW'?" "Va? Hur tänkte du nu? Er... men i alla fall, tredje ledtråden är att första ordet i låtnamnet är 'När'" "Är det en svensk låt?" Nej... det är en turkisk låt... "MEN DU SA JU ATT DET VAR EN SVENSK LÅT!?" *facepalm* 20 jun, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: alltså idag var jag i gina tricot för att syrran ville prova något plagg. så jag stod där och väntade utanför provrummen på att hon skulle bli färdig och plötsligt kommer en kvinna fram till mig och säger "ursäkta, men jobbar du här eller?" min reaktion: " kvinnan skrattade lite sådär awkward och så skyndade hon iväg. well.. haha, anna i banan-utstyrsel som springer omkring i ginatricot och säljer kläder. hah 8D 20 jun, 2013 21:00 |
|
Conflate
Elev |
syrran: "hahahah LOL"
*silence* mamma: "lollipop" idk why men at that moment började jag och syrran gapskratta cx min mamma är lite för klockren ibland c':
20 jun, 2013 21:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 jun, 2013 21:13 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: alltså idag var jag i gina tricot för att syrran ville prova något plagg. så jag stod där och väntade utanför provrummen på att hon skulle bli färdig och plötsligt kommer en kvinna fram till mig och säger "ursäkta, men jobbar du här eller?" min reaktion: " kvinnan skrattade lite sådär awkward och så skyndade hon iväg. well.. haha, anna i banan-utstyrsel som springer omkring i ginatricot och säljer kläder. hah 8D din fantasi.. x)) men tänk hur awesome det skulle vara om alla som jobbar på gina tricot skulle vara utklädda till frukter? 8D okay jag borde gå lägga mig eller något GAWD SANNA DINA IDÉER/FANTASIER/WHATEVER ÄR INTE BRA FÖR MIN KVÄLLSHUMOR D8
20 jun, 2013 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen