Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1285 1286 1287 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Äntligen åkte man till Dala ABC Falun och pratade med en kurator där, och tydligen så har jag ärtstörning och är nu uppsatt på väntelista dit
Kommer dock börja gå på kunsapsträffarna som är på en onsdag varje vecka^^ gäller dock bara att ha råd då varje resa kostar 258:- sammanlagt (tur & retur)

Men är glad att jag tagit detta steg mot ett lyckligare liv i framtiden

13 feb, 2014 14:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Äntligen åkte man till Dala ABC Falun och pratade med en kurator där, och tydligen så har jag ärtstörning och är nu uppsatt på väntelista dit
Kommer dock börja gå på kunsapsträffarna som är på en onsdag varje vecka^^ gäller dock bara att ha råd då varje resa kostar 258:- sammanlagt (tur & retur)

Men är glad att jag tagit detta steg mot ett lyckligare liv i framtiden


Jag är glad för din skull! Jag blev lite orolig för dig i kosttråden.

13 feb, 2014 14:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Äntligen åkte man till Dala ABC Falun och pratade med en kurator där, och tydligen så har jag ärtstörning och är nu uppsatt på väntelista dit
Kommer dock börja gå på kunsapsträffarna som är på en onsdag varje vecka^^ gäller dock bara att ha råd då varje resa kostar 258:- sammanlagt (tur & retur)

Men är glad att jag tagit detta steg mot ett lyckligare liv i framtiden


Jag är glad för din skull! Jag blev lite orolig för dig i kosttråden.


Tack så mycket! Känns bra att börja gå dit, var väldigt välkomnande och lugnt där. gick väldigt bra att prata och förklara^^
förstår de...har problem med maten oc sånt...blir rädd att äta vissa saker..

13 feb, 2014 14:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss_Green:
alltså uhg jag mår skit. vill bara gråta hela tiden fast jag vet inte varför, jag mår ju liksom bra annars xc

åh finis♥ du kan alltid skicka en uggla till mig om du vill prata♥ vill inte att du ska må skit♥

13 feb, 2014 17:59

MonsterCookie
Elev

Avatar


har ingen att prata med längre och allt gör ont och paniken är här jävla fan

wolfstar deserved better.

13 feb, 2014 19:22

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av MonsterCookie:
har ingen att prata med längre och allt gör ont och paniken är här jävla fan


Finns här om du vill prata, känner precis likadant ibland men sen började jag prata med några och nu pratar jag med dem hela tiden om något skulle hända..

13 feb, 2014 19:30

Borttagen

Avatar


Varför bara struntar alla i mig?

13 feb, 2014 19:36

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Varför bara struntar alla i mig?
Jag vill att du ska veta att jag absolut inte tycker att någon borde strunta i dig! Du verkar vara en jätte cool och intressant människa och så. Är bara lite allmänt rädd för att bli nekad och så. Men om du någonsin har lust att uggla mig så kommer jag inte att strunta i dig det lovar jag!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

13 feb, 2014 21:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Borttagen:
Varför bara struntar alla i mig?
Jag vill att du ska veta att jag absolut inte tycker att någon borde strunta i dig! Du verkar vara en jätte cool och intressant människa och så. Är bara lite allmänt rädd för att bli nekad och så. Men om du någonsin har lust att uggla mig så kommer jag inte att strunta i dig det lovar jag!
Tack

13 feb, 2014 21:49

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Jag vill att du ska veta att jag absolut inte tycker att någon borde strunta i dig! Du verkar vara en jätte cool och intressant människa och så. Är bara lite allmänt rädd för att bli nekad och så. Men om du någonsin har lust att uggla mig så kommer jag inte att strunta i dig det lovar jag!

sanna1324567: Jag citerar Thea för att jag helt enkelt tycker samma sak som henne. Du kan också meddela mig om du vill.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

13 feb, 2014 21:52

1 2 3 ... 1285 1286 1287 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.