@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
20 jun, 2013 12:29 |
|
Solkatten
Elev |
Det är typ 25 grader ute.
VARFÖR JUST ALLTID PÅ MIDSOMMARAFTON? -.-" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2013 12:31 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det är typ 25 grader ute. VARFÖR JUST ALLTID PÅ MIDSOMMARAFTON? -.-" det är 13 grader här
20 jun, 2013 12:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Solkatten: Det är typ 25 grader ute. VARFÖR JUST ALLTID PÅ MIDSOMMARAFTON? -.-" det är 13 grader här Det ska bli runt 20 grader imorgon men regn... dock idag är det jättesoligt. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2013 12:42 |
|
Tuggrus
Elev |
Jaaa xD Sen när du körde Assasins Creed: "Ronja, vart ska jag gå? Höger eller vänster? Men vilka ska jag tjuvlyssna på? RONJAAAAAAAA" hahahahha xD
MUMS! 20 jun, 2013 13:22 |
|
Borttagen
|
jag vill läsa men min bror spelar så hög musik i rummet bredvid
o well. jag kan läsa senare. 20 jun, 2013 13:26 |
|
stellaa
Elev |
20 jun, 2013 13:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Dags att åka till jobbetttttt. HERP.
15-21, kommer hem vid halvtio, Gillar i.ö vädret. Idag; Strålande solsken. Imorgon EM och kväll; Ca 30 mm regn. På lördag; STRÅLANDE SOLSKEN. man typ midsommar u bitch whai 20 jun, 2013 13:41 |
|
EmahS
Elev |
Man känner av att det hänger åska i luften!
Så sjukt varmt... 2 timmar och 45 minuter tills jag ska på ansiktsbehandling ♥
20 jun, 2013 13:42 |
|
Twix
Elev |
Om 4 dagar åker jag till London :'D
20 jun, 2013 13:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen