@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
haTAR ATT SÄLJA BLOMMOR GODDAMMIT
jag är så hungrig wääh ge mig mat och låt mig sova en serie också sob
20 jun, 2013 11:32 |
|
Elma00
Elev |
20 jun, 2013 11:33 |
|
Borttagen
|
Varmt, kvavt, stickig luft.. Kommer det att bli ett åskväder ikväll månne?
Jag hoppas verkligen på det, hade varit skönt med lite rejält dunder och brak.. Jag mår alltid som bäst vid åskväder och storm.. 20 jun, 2013 11:47 |
|
Elma00
Elev |
20 jun, 2013 11:49 |
|
Tvilling
Elev |
K, så nu ska jag försöka gör om designen till min fanblogg. Haha jag suger på fanblogs designer .-.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 jun, 2013 11:51 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
20 jun, 2013 11:59 |
|
baramin
Elev |
Har alltså sovit nästan tretton h inatt. Orkar inte.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 jun, 2013 12:04 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 12:11 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Funderar om jag ska skriva, läsa eller vara kvar på mugglis... Skriv! Ska nog göra det...
20 jun, 2013 12:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag drömde att jag åkte som utbytesstudent till USA. Det började med att jag hade tårtkalas på Liseberg fast i USA (if that makes sense), och nästa dag hade jag vattenkrig med ett gäng killar på min gräsmatta i Sverige fast det utspelades i USA... Jag blev som mest blötast... hmpf.
Min värdfamilj bestod utav en pappa, en lillebror och en lillasyster. Jag var barnvakt åt båda barnen men den tjejen irriterande mig. Hon var inte alltid så lydig om man säger så. Gjorde inte alltid vad man sa åt en. Mitt rum var sjukt litet. Det hade typ en säng, ett nattduksbord, en TV... det var vad jag minns. Det var svart och vitt typ. Haha, kommer ihåg att när jag öppnade gardinerna i rummet så kom det musik som på en film. Whut? Och en gång kom helt plötsligt Patrik in... min storebrors kompis IRL. Han var min storebror i den här nya värdfamiljen. What's the odds? sa jag. x) Också kom min riktiga storebror in . O.O Han ba; Vad gör du här? Och jag ba; Jag är utbytesstudent här i ett år. Haha, borde inte han vetat om det? Han är ju min bror, lol. Jag drömde också att jag åkte longboard med en killkompis runt samhället där jag bodde. Eller, han åkte, men jag ville, men jag fick inte. -.- Kommer fortfarande ihåg klart hur samhället såg ut där vi åkte. Också var vi i en medeltidsby där det typ hände lite saker som jag inte kommer ihåg så jättemycket av, men så helt plötsligt efter det befann jag och ett gäng andra i en biosalong. Vi skulle se på Snövit? o.O Sjukt skumt. Men asså, i halva drömmen pratade jag på svenska och halva på engelska. Av någon anledning träffade jag några svenska personer jag känner där och med just dem pratade jag med på svenska. Japp, det var min dröm. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jun, 2013 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen