@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: det känns som om du hela tiden far på konserter haha x) men. jag ska inte låtsas som om jag inte är avundsjuk för det är jag. Haha... det gör jag nog... Var på 3 st + 2 Eurovision i Maj... men det här blir första i Juni.
20 jun, 2013 09:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: det känns som om du hela tiden far på konserter haha x) men. jag ska inte låtsas som om jag inte är avundsjuk för det är jag. Haha... det gör jag nog... Var på 3 st + 2 Eurovision i Maj... men det här blir första i Juni. haha okej x) 20 jun, 2013 10:05 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Conflate: alltså kan man älska monki mer än jag gör just nu? ♥ Du också?? Seriöst. jag brukar aldrig hitta något där men sist jag var där hittade jag fem tröjor xD jag har inte varit där på länge (hittade inget då heller men aja) men min "stil" har väl ändrats lite sedan dess och så råkade jag för någon vecka sedan snubbla över deras hemsida och behöver jag säga mer än KÄRLEK? ♥ måste dit någon dag ;o
20 jun, 2013 10:30 |
|
EmahS
Elev |
20 jun, 2013 10:34 |
|
Frivolt
Elev |
Jobbigt läge...vet inte om jag är förkyld eller allergisk x)
20 jun, 2013 10:35 |
|
Borttagen
|
Nu hänger jag inte med.. Menar du Frances de la Tour? Det är ju en kvinna? (Eller vem menar du?) 20 jun, 2013 10:36 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jobbigt läge...vet inte om jag är förkyld eller allergisk x) Testa ta en receptfri allergitablett? Då märker du skillnad. Är det allergi så hjälper den. Är det inte det... så är det skit samma. En sån tablett är inte farlig att ta, för jag är allergisk mot pälsdjur och blev tillsagd att ta tablett i förebyggade om jag skulle träffa djur.
20 jun, 2013 10:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Jobbigt läge...vet inte om jag är förkyld eller allergisk x) Testa ta en receptfri allergitablett? Då märker du skillnad. Är det allergi så hjälper den. Är det inte det... så är det skit samma. En sån tablett är inte farlig att ta, för jag är allergisk mot pälsdjur och blev tillsagd att ta tablett i förebyggade om jag skulle träffa djur. Jaa! kanske ska ta o pröva en sån då! Misstänker att jag är allergisk mot damm så kanske vore bra så då vet jag ju om det är det lr inte : ) Ska se om jag hittar sånna nästa gång jag är på apoteket! 20 jun, 2013 10:52 |
|
Tvilling
Elev |
Jag måste skaffa persienner till mitt fönster! Varje natt vaknar jag runt fyra för att sooolen går upp. o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 20 jun, 2013 11:11 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Hedwig96: jojo, de med! å följa John (Mobo) se vart vi hamnar, o radiostyrda båtar......långbord för över 25 pers, läääängtar Jepp! Hur många radiostyrda båtar har vi, 8 eller?... hehe, jätteroligt, DU har EN liten, VI har 3 alltsomallt, o de vet du Jojo, men vi alla tillsammans har typ 8 stycken! hur så då? 6 blir de, eller 7! Vi har åtminstone 7! Man vet ju aldrig hur många Mobo har.... Ħɛ∂ωιɢ00 20 jun, 2013 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen