@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Jag kan inte sova ;_; jag har inte försökt en ehhh kanske borde bädda sängen, ta bort smink och somna .......efter jag har lyssnat klart på låtlistan ihihi Okej, jag är inte det minsta trött heller 20 jun, 2013 02:07 |
|
Pixie
Elev |
alltså LINNEA HENRIKSSON hennes röst alltså, hade glömt bort henne under våren
och jag har hennes autograf hehe
20 jun, 2013 02:12 |
|
Borttagen
|
Har lyssnat på samma Olly Murs-låt nu 4 gånger i rad och kan inte sluta lyssna på den för att den är då bra
20 jun, 2013 02:22 |
|
Pixie
Elev |
20 jun, 2013 02:32 |
|
Borttagen
|
Jag är törstig men jag vill inte gå upp och hämta vatten...
20 jun, 2013 03:06 |
|
Ludwig
Elev |
20 jun, 2013 06:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! OMFG VI KOMMER TRÄFFAS HOPPAS JAG ADHFOHLADG Jag kommer dit med! DETTA KOMMER BLI TOTALLY AAWESOOME JAA, ABSOLUT! Vilket elevhem? Hufflepuff för att en vän ville det hehe men egentligen så är jag i gryffindor ;w; Men vad snällt! Själv är jag i Ravenclaw, det är bara på mugglis som jag är hufflare. Ravenclaw överallt annars typ. 20 jun, 2013 07:50 |
|
Dramione99
Elev |
Nu ska jag åka till Tyskland. Sedan till Frankrike och Belgien. Det ska bli jättekul.
20 jun, 2013 08:36 |
|
EmahS
Elev |
20 jun, 2013 08:43 |
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 09:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen