@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Mamma köpte typ världens största marshmallows idag. De är typ en decimeter långa och kanske hälften så tjocka. xD Det ska bli gott att grilla dem.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! OMFG VI KOMMER TRÄFFAS HOPPAS JAG ADHFOHLADG Jag kommer dit med! 19 jun, 2013 23:02 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! OMFG VI KOMMER TRÄFFAS HOPPAS JAG ADHFOHLADG Jag kommer dit med! DETTA KOMMER BLI TOTALLY AAWESOOME
19 jun, 2013 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! OMFG VI KOMMER TRÄFFAS HOPPAS JAG ADHFOHLADG Jag kommer dit med! DETTA KOMMER BLI TOTALLY AAWESOOME JAA, ABSOLUT! Vilket elevhem? 19 jun, 2013 23:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag önskar att vi hade 'hoomeschooling' i Sverige också...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 23:09 |
|
Pixie
Elev |
19 jun, 2013 23:23 |
|
MrWertyqaz
Elev |
Jag sitter och skrattar...
19 jun, 2013 23:29 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på julmusik mitt i sommaren. x"D Jag är udda.
Jag bara kände för lite julmusik okej? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 23:47 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! OMFG VI KOMMER TRÄFFAS HOPPAS JAG ADHFOHLADG Jag kommer dit med! DETTA KOMMER BLI TOTALLY AAWESOOME JAA, ABSOLUT! Vilket elevhem? Hufflepuff för att en vän ville det hehe men egentligen så är jag i gryffindor ;w;
19 jun, 2013 23:52 |
|
Pixie
Elev |
20 jun, 2013 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen