Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Blir så jävla sur. Mamma brukar klaga på att hon alltid behöver städa. Och då brukar jag erbjuda mig att dammsuga på över och/eller nedervåningen.
"Men då får du göra det ordentligt! Det var damm kvar under våra nattduksbord sist du dammsög" säger hon då i gnällig ton. Jag försöker bara hjälpa till och det uppskattas aldrig känns det som ;(
12 feb, 2014 17:06 |
|
Hapo
Elev |
Aia: Gärna, förlåt mig om jag varit dålig på att skriva till dig, jag vet att det är mitt fel också ♥
12 feb, 2014 17:13 |
|
Rowena
Elev |
HUR KUNDE JAG MISSA EN NOLLE PÅ LÄKEMEDELSTENTAN OCH NU KOMMER SEX TIMMAR PLUGGTID GÅ TILL NÅT ONÖDIGT PGA PROVTID OCH TRE TIMMAR RESVÄG
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 12 feb, 2014 19:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Jessica Tonks: Blir så jävla sur. Mamma brukar klaga på att hon alltid behöver städa. Och då brukar jag erbjuda mig att dammsuga på över och/eller nedervåningen. "Men då får du göra det ordentligt! Det var damm kvar under våra nattduksbord sist du dammsög" säger hon då i gnällig ton. Jag försöker bara hjälpa till och det uppskattas aldrig känns det som ;( Jag känner igen det där. Kommer ihåg någon gång när jag var tolv och hade tagit handdisken när diskmaskinen var trasig. Då hade jag tydligen slarvat med besticken. Det kändes skit att höra för jag hade ju försökt göra något bra, men därefter blev jag ännu mer noga och "fick öga" för den sortens vardagsmoment också. Så man lär sig och blir bättre ^_^ Vänd det till något positivt helt enkelt. Kan vara jobbigt i nuläget, men med tiden tror jag att du kommer känna lite tacksamhet ändå. Även fast det känns lite tokigt i nuläget. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 feb, 2014 20:16 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Jessica Tonks: Blir så jävla sur. Mamma brukar klaga på att hon alltid behöver städa. Och då brukar jag erbjuda mig att dammsuga på över och/eller nedervåningen. "Men då får du göra det ordentligt! Det var damm kvar under våra nattduksbord sist du dammsög" säger hon då i gnällig ton. Jag försöker bara hjälpa till och det uppskattas aldrig känns det som ;( Jag känner igen det där. Kommer ihåg någon gång när jag var tolv och hade tagit handdisken när diskmaskinen var trasig. Då hade jag tydligen slarvat med besticken. Det kändes skit att höra för jag hade ju försökt göra något bra, men därefter blev jag ännu mer noga och "fick öga" för den sortens vardagsmoment också. Så man lär sig och blir bättre ^_^ Vänd det till något positivt helt enkelt. Kan vara jobbigt i nuläget, men med tiden tror jag att du kommer känna lite tacksamhet ändå. Även fast det känns lite tokigt i nuläget. Kanske du har rätt. Men det känns som skit eftersom jag inte kunde komma åt på det stället just då heller(Eftersom vi hade en del tunga möbler i vägen). Det kan vara så också att min pappa kanske berömmer mig mycket, men min mamma bara klagar.
12 feb, 2014 20:18 |
|
Miss_Green
Elev |
alltså uhg jag mår skit. vill bara gråta hela tiden fast jag vet inte varför, jag mår ju liksom bra annars xc
;; ![]()
12 feb, 2014 21:18 |
|
huffpuff
Elev |
GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NU VILL JAG HA NYA AVSNITT AV GLEE! JAG TORTERAR MIG SJÄLV MED MASSA SPOILERS OCH JAG TYP DÖR!
12 feb, 2014 21:44 |
|
baramin
Elev |
glömmer bort att det inte är imponerande att ta i handtag med bar hud utan att få panikattacker. att ingen blir fascinerad av att jag kan resa mig ur sängen eller smsa på dåliga dagar. att ingen kommer ge mig beröm om jag deltar i en konversation i mer än fem minuter.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 feb, 2014 09:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Elma00: Försökte ta mitt liv igår kväll. Fina du ♥ Jag vet att vi inte har pratat så mycket men jag tänkte att jag skulle skriva iallafall! Känns skönt att du inte lyckades, att det endast blev ett försök. Vi vill inte att du försvinner ifrån oss, vi vill att du ska stanna kvar! Du är en fin person, det tvivlar jag inte en sekund på! Kämpa, det blir bättre!! KRAM på dig ♥ ♥ 13 feb, 2014 11:48 |
|
Borttagen
|
När det tar 30 min att skicka ett mail för att internetet är så segt blir man lite trött. =/
13 feb, 2014 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen