@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thilda
Elev |
Sjukt trött efter 8 timmars jobb på förskolan.. Har dessutom lovat att färga syrrans hår, så att gå och lägga sig tidigt är bara att glömma
19 jun, 2013 20:37 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! 19 jun, 2013 20:40 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av M4L13: SNART ÄR DET RIDDIKULUS JAG KAN INTE VÄNTA JAG ÄR SÅ JÄTTESUPERPEPP I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT JAG SKA DIT JAG MED!!! OMFG VI KOMMER TRÄFFAS HOPPAS JAG ADHFOHLADG
19 jun, 2013 20:42 |
|
Tvilling
Elev |
Hah när jag är övertrött skriver jag de weirdest sakerna. Igårkväll(natt) började jag skriva värsta action bah ahh jag måste ge revenge oså hamnade huvudkaraktären i framtiden (vår tid) o letade efter den där snubben o sen gick han in på Stafbucks oså hade de nåt supererbjudande o han typ malde kaffebönor o sen kan jag ha smygt in en kyss mellan honom den där snubben han letade efter. Well shit jag borde stanna uppe hela nätterna o skriva.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 19 jun, 2013 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 21:03 |
|
Hedwig96
Elev |
Snart midsommar och vatukrig på Fladan!
19 jun, 2013 21:05 |
|
Hedwig00
Elev |
Jepp! De e tradition! Å håilanskär förståss! Ħɛ∂ωιɢ00 19 jun, 2013 21:07 |
|
Hedwig96
Elev |
jojo, de med! å följa John (Mobo) se vart vi hamnar, o radiostyrda båtar......långbord för över 25 pers, läääängtar 19 jun, 2013 21:12 |
|
Hedwig00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: jojo, de med! å följa John (Mobo) se vart vi hamnar, o radiostyrda båtar......långbord för över 25 pers, läääängtar Jepp! Hur många radiostyrda båtar har vi, 8 eller?... Ħɛ∂ωιɢ00 19 jun, 2013 21:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Hedwig00: Skrivet av Hedwig96: jojo, de med! å följa John (Mobo) se vart vi hamnar, o radiostyrda båtar......långbord för över 25 pers, läääängtar Jepp! Hur många radiostyrda båtar har vi, 8 eller?... hehe, jätteroligt, DU har EN liten, VI har 3 alltsomallt, o de vet du 19 jun, 2013 21:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen