@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Bakar kladdmuffins
19 jun, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
TO DIE BY YOUR SIDE IS SUCH A HEAVENLY WAY TO DIE
GAAH JAG ÄLSKAR THE SMITHS 19 jun, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
Såg klart på en anime serie nyss.
19 jun, 2013 16:42 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av baramin: Var ute och sprang i elljusspåret idag och såg något i diket, trodde först att det var en enorm larv men upptäckte snart att det var en orm. UÄHH. What's even worse, när jag kom hem googlade jag på den och som jag minns den stämde den varken in på beskrivningen av en snok eller huggorm helt hundra, men den lutade absolut mycket mer åt huggormshållet. SNÄLLA, kan ingen ta sig bara några sekunder för att tycka synd om mig </3 I feel for you ♥ Tycker ormar är så jäkla läskiga o otäcka o äckliga, så jag är glad jag inte bor på nåt orm-kryllande place. >,< ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 19 jun, 2013 17:07 |
|
Borttagen
|
Gaaaah! Vad ska jag göra? D:
19 jun, 2013 17:09 |
|
Ludwig
Elev |
19 jun, 2013 17:11 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av baramin: Var ute och sprang i elljusspåret idag och såg något i diket, trodde först att det var en enorm larv men upptäckte snart att det var en orm. UÄHH. What's even worse, när jag kom hem googlade jag på den och som jag minns den stämde den varken in på beskrivningen av en snok eller huggorm helt hundra, men den lutade absolut mycket mer åt huggormshållet. SNÄLLA, kan ingen ta sig bara några sekunder för att tycka synd om mig </3 Åh. Stackare. Verkligen. Hatar ormar så mycket att jag knappt kan se en tecknad vild av en orm. Kan få gröna vattenslangar att bli ormar i mina ögon, likaså damsugarslangen .... alla tycker min rädsla är överdriven och löjlig, men jag är sån bara. Får rysningar av att bara skriva "orm" ... Jag såg en huggorm igår när jag och min kompis cyklade hem från stranden. Jag trodde först det var en tjockare pinne som hade hamnat på asfalten, men nej. Nåra meter innan såg jag den och skrek rakt ut samtidigt som jag vände cykeln. Min kompis däremot är inte rädd. Han stannade till och med för att HJÄLPA ORMEN in till gräset. Gud. Fattade inte hur han kunde ... JAG TYCKER JÄTTESYND OM DIG. PUNKT. 19 jun, 2013 17:52 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av The Noble Lion: Hur kan en serie vara så bra? Vill aldrig sluta kolla på Skins! SKINS ♥ jag älskar Maxxie Omg jaaa, Maxxie är så söööt! Och Cassie, Cassie är också underbart annorlunda!
19 jun, 2013 17:55 |
|
Solkatten
Elev |
Vart kan man hitta musik som bara är "instrumental" och inte någon som sjunger??
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 18:03 |
|
Dramione99
Elev |
Jag sitter här och velar. Ska jag ringa eller ska jag inte göra det? Vad finns det för fördelar och nackdelar med båda två? Vad kan respektive sak leda till? Jag är inte rädd för att ringa. Vet bara inte om jag borde. Det är ingen ide att göra det nu, då jag sticker iväg i två veckor imorgon och kommer inte kunna göra nåt som hen kanske säger. Och orkar bara inte med att hen kommer skrika ut till alla i höst. Jag behöver hjälp av hen, verkligen. Men kan jag lösa det själv? När MÅSTE jag ringa till hen? Orkar inte med att prata med hens föräldrar, och bläää. *Beslutsångest*
19 jun, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen