@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tvilling: Är det någon som har tips på en hemsida med engelska namn? För- och efternamn? Måste ju ha a bunch of them innan JulNaNo. x3 http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori:Engelska_efternamn Den här finns också http://names.mongabay.com/most_common_surnames.htm Perfect, tackar! ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 19 jun, 2013 13:54 |
|
Borttagen
|
jag har suttit hela dagen och läst crapiga percabeth-fanfictions, jag har skrattat som en galning.
den sista jag läste tyckte jag var lite fin. vid ett tillfälle, då de dansade och äntligen kysstes så grät jag skiten ur mig tills jag insåg att det inte handlade om percy och annabeth utan nico och thaila. jag blev så förbannad för det skulle ha passat så bra med en percabeth-kyss just där. uhuhu 19 jun, 2013 13:59 |
|
stellaa
Elev |
Nu har jag ritat Bellsprout & lyssnat på hela Green Day's album ¡TRE!.... nu börjar jag på ¡Dos!.... eh jag går i fel ordning
![]() 19 jun, 2013 14:08 |
|
EmahS
Elev |
19 jun, 2013 14:22 |
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 14:41 |
|
stellaa
Elev |
19 jun, 2013 14:58 |
|
The Noble Lion
Elev |
19 jun, 2013 15:29 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Hur kan en serie vara så bra? Vill aldrig sluta kolla på Skins! SKINS ♥ jag älskar Maxxie
19 jun, 2013 15:36 |
|
baramin
Elev |
Var ute och sprang i elljusspåret idag och såg något i diket, trodde först att det var en enorm larv men upptäckte snart att det var en orm. UÄHH. What's even worse, när jag kom hem googlade jag på den och som jag minns den stämde den varken in på beskrivningen av en snok eller huggorm helt hundra, men den lutade absolut mycket mer åt huggormshållet. SNÄLLA, kan ingen ta sig bara några sekunder för att tycka synd om mig </3
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 jun, 2013 15:46 |
|
themarauder
Lärare |
Kollar på Cos nu efter att ha varit på WB studio tour!! =) ÅÅååh vad jag älskar Hp.
=) - just like themarauder 19 jun, 2013 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen