@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag håller med. Första filmen ägde, den andra är ganska tråkig. Såg den också (uhmm... igår vid 24:00 Just nu tittar jag på Mean Girls 2. Varför ens göra en tvåa på den bästa filmen någonsin?? Har bara kommit 30 min in i filmen, men guuuud vaad den är tråkig. Vet inte ens om jag ska se klart, uugh. VARFÖR???? 19 jun, 2013 01:40 |
|
Katla
Elev |
älskar att peta på mina ben när de somnar hahaa
♏︎ 19 jun, 2013 02:38 |
|
Borttagen
|
Borde skaffa mig ett liv eller gå och sova.
Iaf så borde jag sluta fastna på flashback... läst om Ed Norton i över två timmar där :< 19 jun, 2013 04:28 |
|
Ginny00
Elev |
you're not you when you're hungry you're just a dalek
19 jun, 2013 07:40 |
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 09:41 |
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 09:45 |
|
Unik
Elev |
Snape, Snape, Severus Snape DUMBLEDORE!
Jag älskar Potter Puppet Pals. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 19 jun, 2013 10:01 |
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 10:09 |
|
Tvilling
Elev |
Men åh haha. Skulle stanna uppe igår o se pll live (kl 02) oså somnade jag o vaknade sen vid fyra. +.+
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 19 jun, 2013 10:16 |
|
Unik
Elev |
AHAHAHAH den måste jag spara ner i någon lagom random mapp. c8 Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 19 jun, 2013 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen