@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Just nu tittar jag på Mean Girls 2. Varför ens göra en tvåa på den bästa filmen någonsin?? Har bara kommit 30 min in i filmen, men guuuud vaad den är tråkig. Vet inte ens om jag ska se klart, uugh. VARFÖR????
19 jun, 2013 00:06 |
|
Borttagen
|
Såg precis sista avsnittet av PLL säsong 3! Bra men läskigt och spännande på samma gång!
19 jun, 2013 00:19 |
|
Waters
Elev |
Skrivet av Pixie: Just nu tittar jag på Mean Girls 2. Varför ens göra en tvåa på den bästa filmen någonsin?? Har bara kommit 30 min in i filmen, men guuuud vaad den är tråkig. Vet inte ens om jag ska se klart, uugh. VARFÖR???? omg den är sjukt dålig haha såg den med några kompisar för ett par månader sedan och jag somnade nästan :'
19 jun, 2013 00:22 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Waters: Skrivet av Pixie: Just nu tittar jag på Mean Girls 2. Varför ens göra en tvåa på den bästa filmen någonsin?? Har bara kommit 30 min in i filmen, men guuuud vaad den är tråkig. Vet inte ens om jag ska se klart, uugh. VARFÖR???? omg den är sjukt dålig haha såg den med några kompisar för ett par månader sedan och jag somnade nästan :' Stängde av efter fyra minuter till. Mean Girls är min favoritfilm och är verkligen bäst, men den här.. nej det känns som om dom vill göra om Mean Girls till en dålig film istället.. Sen känns handlingen detsamma, det är några plastics och en ny tjej, jag fattar. Fast så himla mycket sämre : /
19 jun, 2013 00:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Just nu tittar jag på Mean Girls 2. Varför ens göra en tvåa på den bästa filmen någonsin?? Har bara kommit 30 min in i filmen, men guuuud vaad den är tråkig. Vet inte ens om jag ska se klart, uugh. VARFÖR???? Jag har sett hela och tycker den är rätt okej, men den första är helt klart bäst. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 00:38 |
|
Zendaya
Elev |
19 jun, 2013 00:43 |
|
themarauder
Lärare |
Hemma från London nu!! =) lyssnar på Gof. SÅÅÅ MYSIGT =D ska snart lägga undan allt jag har köpt, så jag inte snubblar på det i natt.
=) - just like themarauder 19 jun, 2013 00:51 |
|
Borttagen
|
Jag är inte det minsta trött men jag hade inte tänkt att logga ut och försöka än på ett tag
19 jun, 2013 00:55 |
|
Pixie
Elev |
19 jun, 2013 00:58 |
|
Borttagen
|
Time to sleep now, good night everyone!
19 jun, 2013 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen