@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
The awkward moment when man ser en person på stan som man känner igen och man stirrar på denne och tänker: den där personen känner jag igen, känner jag hen?
Och sen upptäcker man att man inte alls känner personen utan att man endast sett personen på bild(men att man ändå vet mer än väl vem personen är) och man inser att man typ stirrat på en person man inte känner och det blir lite awkward... 18 jun, 2013 22:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: The awkward moment when man ser en person på stan som man känner igen och man stirrar på denne och tänker: den där personen känner jag igen, känner jag hen? Och sen upptäcker man att man inte alls känner personen utan att man endast sett personen på bild(men att man ändå vet mer än väl vem personen är) och man inser att man typ stirrat på en person man inte känner och det blir lite awkward... Sånt har hänt mig också. xD Stirrar på en person man tror känner igen men slutar att man inte gör det, haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2013 22:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: The awkward moment when man ser en person på stan som man känner igen och man stirrar på denne och tänker: den där personen känner jag igen, känner jag hen? Och sen upptäcker man att man inte alls känner personen utan att man endast sett personen på bild(men att man ändå vet mer än väl vem personen är) och man inser att man typ stirrat på en person man inte känner och det blir lite awkward... Sånt har hänt mig också. xD Stirrar på en person man tror känner igen men slutar att man inte gör det, haha. haha jaa xD Det där händer mig så ofta haha x) Hon måste verkligen ha undrat varför jag stirrade så mycket på henne idag (det där hände mig idag alltså) 18 jun, 2013 22:46 |
|
Elma00
Elev |
Funderar hur det kommer sig att jag och mina vänner fick för oss att ta ett oseriöst kort på mig, som jag sedan kunde ha som profilbild på facebook...
Spoiler: Tryck här för att visa!
18 jun, 2013 23:04 |
|
Ginny00
Elev |
13 år imorgon... ih ♥
18 jun, 2013 23:16 |
|
Solkatten
Elev |
Ni vet sådana där kom ihåg lappar man kan ha på datorn? Alla mina har försvunnit! THEY CAN'T. THEY JUST CAN'T.
</3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2013 23:17 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ni vet sådana där kom ihåg lappar man kan ha på datorn? Alla mina har försvunnit! THEY CAN'T. THEY JUST CAN'T. </3 På min dator försvann funktionen, så nu kan jag inte ens skriva kom ihåg lappar </3
18 jun, 2013 23:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Solkatten: Ni vet sådana där kom ihåg lappar man kan ha på datorn? Alla mina har försvunnit! THEY CAN'T. THEY JUST CAN'T. </3 På min dator försvann funktionen, så nu kan jag inte ens skriva kom ihåg lappar </3 Jag har kvar den men alla jag har skrivit är helt borta. :'( Fan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
Jag avskyr att känna våg efter våg med inspiration men inte lista ut vad jag ska göra av den...
___________ Och oh... jag tror att jag har precis fått en megaawesomecrush på Gary Oldman. Jag har ju alltid tyckt om honom som skådespelare och så, men... gah ;__; 18 jun, 2013 23:52 |
|
Solkatten
Elev |
Gammal, men ändå. Omfg. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2013 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen