@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
18 jun, 2013 21:05 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lills: Skrivet av Ginny00: Jag gillar att vara ensam hemma när jag är på bra humör, haha. Hehe, samma här, ända tills jag hör ett ljud från källaren och antar att det är en docka/teddy björn som kommer mörda mig o.o Bor i hyfsat nybyggd lägenhet och slipper sådant Och därför vill jag hellre bo i ett litet hus, än ett stort hus med 3 våningar som är läskiga om man är ensam hemma. x) ![]()
18 jun, 2013 21:07 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Afturelding: Jag letar ätbara blommor, som helst ska vara lila. har ni någon idé? Rödklöver? Den är ju nästan lila och god ^^ Ja, den står faktiskt på listan =) Jag tyckte om att äta nektaren från dem som barn. Vi behöver dock en lite större blomma också ^^ (De ska pryda en tårta) Jag med, det var därför jag tänkte på den! Men gud så fint med blommor på en tårta! Hej 18 jun, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Léon. Och Gary Oldman ♥
18 jun, 2013 21:21 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Lills: Skrivet av Ginny00: Jag gillar att vara ensam hemma när jag är på bra humör, haha. Hehe, samma här, ända tills jag hör ett ljud från källaren och antar att det är en docka/teddy björn som kommer mörda mig o.o Bor i hyfsat nybyggd lägenhet och slipper sådant Och därför vill jag hellre bo i ett litet hus, än ett stort hus med 3 våningar som är läskiga om man är ensam hemma. x) Jag brukar också tycka att det är skönt att vara ensam hemma ända tills trappan precis utanför dörren till mitt rum börjar knarra utan anledning.. Sedan får jag panik och slänger mig i min säng och sitter så still som möjligt för att undvika att bli mördad!
<3 It's a metaphor <3
18 jun, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
God natt... ska sitta uppe hela halva natten och rita men ah... måste logga ut nu.
18 jun, 2013 21:39 |
|
Hedwig96
Elev |
har varit o "shoppat" idag, i 7 timmar. men nu e jag hemma o borde gå o sova så jag orkar till jobbet imoron.
18 jun, 2013 22:13 |
|
Conflate
Elev |
18 jun, 2013 22:17 |
|
stellaa
Elev |
SHIIIIT va jag saknar Amanda
helt sjukt inser egentligen inte hur mycket jag behöver henne och när hon inte är här.... shit tomrummet i mitt hjärta alltså vet inte vart jag ska ta vägen hoppas jag kan åka hem till henne om 2 veckor annars tror jag att jag dör på riktigt ![]() 18 jun, 2013 22:22 |
|
Archarec
Elev |
Det låg en halv glass (en såndär halvlitare som man kan dela) i frysen och den smakade sjukt äckligt! Glass med fryssmak typ. Usch. Fy. Nä, nu måste jag äta något annat för att bli av med smaken. Det brukar inte bli så när man har den i frysen... Jag som bara ville ha en god glass såhär på kvällskvisten. ;__;
18 jun, 2013 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen