Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
10 aug, 2012 23:54 |
|
MissFniss
Elev |
11 aug, 2012 00:07 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av Conflate: Jag vill ge en komplimang till Trezzan för att du är en underbar människa som får mig att skratta och som jag kan diskutera allt mellan himmel och jord med. Vår konversationer kan bli otroligt flummiga, vilket jag älskar. 83 ♥ Tack för att du finns. ♥ Desamma, pöss pöss x) ♥ Pöss pöss. x3 ♥
11 aug, 2012 07:42 |
|
Borttagen
|
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack söötnos ♥
11 aug, 2012 08:17 |
|
Quidditch
Elev |
Så. Då är det väl dags för mig att skriva till några undebara själar här på mugglis. Varenda en av er är verkligen undebara. Innan jag började på mugglis trodde jag inte att man kan älska någon över nätet, men det kan man. Känns helt galet samtidigt som jag är så tacksamt. Jag är tacksam för verkligen allt gott folk har gjort mot mig på denna sida. Jag gillar verkligen every single one of you. Ni är helt ahhh..kan inte riktigt förklara med ord hur mycket ni betyder och har hjälpt mig. På ett sätt är det ju som att gå till en psykolog fast på nätet. Man har liksom alltid fått stöd här. Jag har alltid fått någon axel att luta sig mot när irl livet inte alltid varit på topp. Så verkligen. Tack. Det är så svårt att verkligen få fram ett "Tack". 4 bokstäver räcker liksom inte till. Men jag hoppas verkligen ni förstår att jag verkligen är sjukt tacksam. Tack, tack, tack.
Tack för allt. Bombarda - Tack för att du alltid är en sån undebar människa. Alltid super glad. Tack. Conflate - Tack för att du alltid kommenterar och gör mig överlycklig bnär du läser min(a) fanfictions. Du är verkligen undebar. Blir alltid jätte glad när jag pratar med dig. Dream - Tack för att du alltid uppmuntrar mig och skriva mina ff. Du är så alltid så snäll och det är av dina fina kommentarer som jag nästan alltid får tårar i ögonen av. Så himlans undebar. Ellie Lovegood - Tack för att du skriver såna otroligt bra ff's. Det betyder sjukt mycket när du kommenterar och tycker att mina ff's är bra. Jag kan liksom inte förstå att du tycker mina är bra för när jag jämför mina med dina så ligger du hästlängder före. Och andra som också förtjänar ett grymt stort tack. Hermia Shaunee Thalia Fleur Delacour Solkatten M4L13 scarhead IamAK si_tonks childhoodlight Klaus HarryFreakingPotter LucyMalfoy The Noble Lion HarryPrutter J00KERN Celebikai Hazza Salle Kintsugi themarauder Li Erfa avifors superman Ladusvalan Miss D Malfoy Chokladkort Åter igen tack. Om jag kunde kyssa er från datorn så skulle jag det. Tack verkligen för allt ni gjort. ![]()
11 aug, 2012 16:20 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
11 aug, 2012 16:21 |
|
Conflate
Elev |
Quidditch - Aaw, tack! ♥ Jag kan på samma tid ge en komplimang åt dig för att du skriver så otroligt megabra. :3
11 aug, 2012 16:37 |
|
MissFniss
Elev |
Jag vill ge en STOR komplimang till HannaPanna för att hon är väldigt awesome♥ :'
Sen vill jag också ge Zmaragd en komplimang för jag saknar henne så </3 Och jag vill också ge komplimanger till: miss-somebody- Du är superkul att uggla med och du är väldigt duktig på att skriva ♥ Narcissa Lestrange- Du är en awesome 000-are Tonks_xD- Du är cool Hope Potter- Du är också cool Lunah~- Finis♥ :' harry potter fanet- Jag saknar att uggla med dig... </3 Moy.GinnyWeasley- Du. är. superbra. på. inlines. och. skridsko. och. du. är. allmänt. awesome!!!♥ :' LunaLovegood1- Superkul♥ :' Celest Gaunt- Awesomeiga ledaren för 000♥ :' Sen finns det MASSOR fler mugglisar som jag vill ge komplimanger till ♥
11 aug, 2012 16:41 |
|
Bombarda
Elev |
Quidditch aawe tack så jätte mycket, blir super glad av att höra det ♥
Kärlek till alla! 11 aug, 2012 16:52 |
|
M4L13
Elev |
11 aug, 2012 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen