Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Elma00: ♥ styrkekramar.Försökte ta mitt liv igår kväll. 11 feb, 2014 17:16 |
|
SevLoveer
Elev |
Vill berätta för min mamma att jag verkligen inte mår bra,att jag skär mig och behöver få hjälp innan jag gör något riktigt dumt.
Jag har dragit på det två år och om jag inte säger detta innan jag börjar 9:an efter sommarlovet så kommer jag inte förlåta mig själv. Ge mig mod eller något? Har funderat på vad som kommer hända med mig... Kommer föräldrarna skicka mig till bup? Kan känna redan nu skammen av att vara där inne,inte direkt som att gå till tandläkaren liksom. Min familj är nog den bästa familjen just nu och ingen brukar vara arga på varandra...vill verkligen inte att det ska ändras. Tänker skriva ett brev...inget annat. Är inte modig nog att säga så seriösa saker. Så fort det blir seriöst så smiter jag ifrån. Jag har en vän,hon är bara 12 år, som går till bup. Hon skär sig och tar antidepressiva för det. Men det hjälper inte alls. Nu skär hon sig mer än förut och hon litar bara på sin bror för hennes föräldrar gillar henne inte längre(enligt henne). Men seriöst... någon idé vad jag ska skriva? Helst något kortfattat.
11 feb, 2014 19:12 |
|
Lills
Elev |
SevLoveer
Verkligen jätte modigt av dig att säga det, verkligen Vet dock inte vad du skulle kunna säga, tycker att du borde skriva det själv, hur du själv tycker, liksom. ![]()
11 feb, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Försökte ta mitt liv igår kväll. Du är så väldigt, väldigt fin Elma. Verkligen♥ förlåt, jag vet inte vad jag ska säga, inga ord känns tillräckliga... Men du får alltid skicka en uggla om du vill, jag kommer svara. *kram* 11 feb, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
Woah, depressed mode on.
Farewell artRave. Welcome weightloss and starvation. I don't really need anymore motivation. 11 feb, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
Ibland eller mycket ofta undrar jag varför ingen (förutom min pojkvän) vill prata med mig...
ingen skriver, smsar eller ringer mig ens mer,,,undrar om det har att göra med att jag inte ser bra ut eller ä tråkig... Vill gärna ha nån att prata med ibland...men man får ju inte alltid det man vill ha som sagt. får väl bara vänja mig vid att ingen vill ha med mig att göra. 11 feb, 2014 21:20 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Elma00: Försökte ta mitt liv igår kväll. Snälla Elma, lämna oss inte. Du är så otroligt värdefull. Jag vet att det var länge sen jag skrev något till dig, men jag tänker på dig ofta. Så otroligt värdefull. Du är bra, så himla bra! Du är så snäll och fin och omtänksam. Så otroligt värdefull. Det är så orättvist att du mår såhär. Du förtjänar allt bra, allt gott, allt positivt. Jag önskar att jag skulle kunna ge det till dig, eller åtminstone lägga det i ett kuvert och skicka med posten. Så otroligt värdefull. Jag önskar att jag skulle kunna komma och krama dig, hålla dig i min famn ända tills allt mörkt försvinner. Så otroligt värdefull. Jag önskar att du skulle vara lycklig, att du skulle vara glad, att du skulle bli behandlad som den underbara du är. Jag önskar att allt ont skulle försvinna och att jag kunde sträcka ut min hand, låta dig ta den och flyga med dig till en plats där allt är bra. Jag önskar att du kunde förstå att du är värdefull, så otroligt värdefull. *kram* ![]()
11 feb, 2014 22:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade kunnat skrivit den där texten själv..Ibland eller mycket ofta undrar jag varför ingen (förutom min pojkvän) vill prata med mig... ingen skriver, smsar eller ringer mig ens mer,,,undrar om det har att göra med att jag inte ser bra ut eller ä tråkig... Vill gärna ha nån att prata med ibland...men man får ju inte alltid det man vill ha som sagt. får väl bara vänja mig vid att ingen vill ha med mig att göra. Kram på dig. 11 feb, 2014 22:38 |
|
Borttagen
|
jag är utomlands, i thailand.
jag har varit här i flera månader, och jag har inte haft kontakt med mina bästa vänner på länge. tänk om dom har glömt mig?? snälla mugglis, hjälp mig! 12 feb, 2014 10:09 |
|
Rowena
Elev |
FUUUUUUUUUUUUCK
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 12 feb, 2014 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen