@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Nymfadora Tonks Jag också! Eller back. Nån back. Ibland höger ibland vänster och ibland mitt back! Visst är det kul? 18 jun, 2013 20:13 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Verro_Luna: Nymfadora Tonks Jag också! Eller back. Nån back. Ibland höger ibland vänster och ibland mitt back! Visst är det kul? Jååå!
18 jun, 2013 20:13 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Igår var jag med på live radio!
18 jun, 2013 20:15 |
|
Ginny00
Elev |
bara skrev lite.
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jun, 2013 20:23 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag letar ätbara blommor, som helst ska vara lila. har ni någon idé? Rödklöver? Den är ju nästan lila och god ^^ Hej 18 jun, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Nu har jag korrekturläst min text för sjunde gången och för varje gång blir det bättre och bättre då jag hittar detaljer som kan ge mer liv i det hela.
Ah, vad jag har saknat att skriva.. Den person jag vill imponera mest på är trots allt - mig själv..! Jag tänker inte låta någon jantelag dra ner mig, inte! 18 jun, 2013 20:45 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gillar att vara ensam hemma när jag är på bra humör, haha.
18 jun, 2013 20:53 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Afturelding: Jag letar ätbara blommor, som helst ska vara lila. har ni någon idé? Rödklöver? Den är ju nästan lila och god ^^ Ja, den står faktiskt på listan =) Jag tyckte om att äta nektaren från dem som barn. Vi behöver dock en lite större blomma också ^^ (De ska pryda en tårta) ![]() ![]()
18 jun, 2013 20:59 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag gillar att vara ensam hemma när jag är på bra humör, haha. Hehe, samma här, ända tills jag hör ett ljud från källaren och antar att det är en docka/teddy björn som kommer mörda mig o.o ![]()
18 jun, 2013 21:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Ginny00: Jag gillar att vara ensam hemma när jag är på bra humör, haha. Hehe, samma här, ända tills jag hör ett ljud från källaren och antar att det är en docka/teddy björn som kommer mörda mig o.o Bor i hyfsat nybyggd lägenhet och slipper sådant 18 jun, 2013 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen