@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Ska träffa kinshaw idag
18 jun, 2013 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad sällt c: Ska kolla! Sanna1324567 Angående ditt inlägg i Grythenpuff: Nu vet jag inte vad du har för storlek eller stil, men jag kollade runt på tradera efter kjolar, kolla gärna! Spoiler: Tryck här för att visa! Vad har du för storlek på kläder? (du måste inte berätta) 18 jun, 2013 12:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag köper 146-152, men jag kan ha 140 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad sällt c: Ska kolla! Sanna1324567 Angående ditt inlägg i Grythenpuff: Nu vet jag inte vad du har för storlek eller stil, men jag kollade runt på tradera efter kjolar, kolla gärna! Spoiler: Tryck här för att visa! Vad har du för storlek på kläder? (du måste inte berätta) 18 jun, 2013 12:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag köper 146-152, men jag kan ha 140 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad sällt c: Ska kolla! Sanna1324567 Angående ditt inlägg i Grythenpuff: Nu vet jag inte vad du har för storlek eller stil, men jag kollade runt på tradera efter kjolar, kolla gärna! Spoiler: Tryck här för att visa! Vad har du för storlek på kläder? (du måste inte berätta) Okej 18 jun, 2013 12:17 |
|
Solkatten
Elev |
Jag drömmer väldigt ofta om att jag befinner mig i en fara, att jag flyr från någon eller någonting. Jag älskar drömtydning (även om jag inte tror på det till 100%) och tydligen betyder det att jag har ljusa framtidsutsikter.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2013 12:53 |
|
scarhead
Lärare |
bli inte vän med Neeyum för att det kommer sluta med att hon kommer be dig att se en skräckfilm med dig som du inte vill se och fastän du inte vill så säger du ja
fan 18 jun, 2013 12:54 |
|
Solkatten
Elev |
Hade en sjukt skum dröm inatt, asså. Jag drömde att jag flydde ut ur huset och jag hoppade ut genom fönstret i min storebrors rum. När jag var ute så ösregnade det och jag blev genomvåt men jag brydde mig inte utan jag sprag och jag blev inte trött av att springa utan det nästan kändes som att jag flög fram. Jag sprang mot hagen (vi har får där men inte drömmen men det var fortfarande lika lerigt där i början och jag var barfota) och det var tydligen en stor skog. Jag fick plötsligt ett spjut och började slåss mot en massa konstiga varelser - kommer inte riktigt ihåg hur de såg ut. Det var några andra med mig också (är inte 100% på vilka det var). Ibland hjälptes vi åt att slå till djuren och när de var borta typ fortsatte vi fly... kommer inte ihåg så mycket... och inte så exakt vad som hände.
Innan det drömde jag också något om att jag var rädd för min pappa? Kommer inte ihåg så mycket mer. Och i slutet av den drömmen var han inte lika "farlig" längre? ... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jun, 2013 13:04
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-18 kl. 13:07
|
|
EmahS
Elev |
18 jun, 2013 13:06 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: (förlåt men jag har gått från INGA SKRÄCKFILMER FÖR MIG TACK till att ha lovat henne att se The Ring, Nightmare on Elm Street, The Shining, Misery och Silence of the Lambs)bli inte vän med Neeyum för att det kommer sluta med att hon kommer be dig att se en skräckfilm med dig som du inte vill se och fastän du inte vill så säger du ja fan (damn she's good at this) 18 jun, 2013 13:10 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av scarhead: (förlåt men jag har gått från INGA SKRÄCKFILMER FÖR MIG TACK till att ha lovat henne att se The Ring, Nightmare on Elm Street, The Shining, Misery och Silence of the Lambs)bli inte vän med Neeyum för att det kommer sluta med att hon kommer be dig att se en skräckfilm med dig som du inte vill se och fastän du inte vill så säger du ja fan (damn she's good at this) Silence of the Lambs är bra! men de andra... nej tack.
18 jun, 2013 13:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen