@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Sommarlov dag 4: Mamma hotar mig med allt möjligt + att tvinga mig ut ur huset för att jag bara sitter inne
17 jun, 2013 21:03 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lyssnar inte på Rix FM så ofta så jag vet faktiskt inte ^^ Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ Den var ju riktigt bra. Är det bara jag som känner att man bomberar Rix FM med den? En dansgrupp dansar till den.. Själv är jag så trött på att Danny promotar den HELA TIDEN på Instagram och Twitter och gud vet vad... gillar inte ens låten. 17 jun, 2013 21:05 |
|
Solkatten
Elev |
Alla på Lotta på Liseberg körde Gangnam Style. Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jun, 2013 21:13 |
|
Frivolt
Elev |
Det här ger mig fortfarande gåshud!! Så himla mäktigt!
17 jun, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lyssnar inte på Rix FM så ofta så jag vet faktiskt inte ^^ Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ Den var ju riktigt bra. Är det bara jag som känner att man bomberar Rix FM med den? En dansgrupp dansar till den.. Själv är jag så trött på att Danny promotar den HELA TIDEN på Instagram och Twitter och gud vet vad... gillar inte ens låten. Samma här 17 jun, 2013 21:15 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
åååå har hittat världens bästa site där man kan kolla på gleeeeeeeee♥ alltså man kan kolla på alla sesonger♥
http://stream-tv.me/watch-glee-online/
17 jun, 2013 21:26 |
|
Ginny00
Elev |
Varför får man inte äta jordgubbar eller fil och müsli till lunch och middag också?? D: det är ju godare än vanlig mat?
17 jun, 2013 21:32 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
17 jun, 2013 21:58
Detta inlägg ändrades senast 2013-06-17 kl. 22:00
|
|
Luna Chang
Elev |
Allvarligt.
Jag öppnade just mitt dokument med en novell jag skriver. Det senaste jag skrev var ganska viktigt. Ni tror inte att det är borta?? Hej 17 jun, 2013 22:00 |
|
Solkatten
Elev |
Det ska regna på Midsommarafton... som vanligt... men det ska bli runt 20 grader varmt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jun, 2013 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen