@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vet hur man sätter in gifs på sin forumsignatur? Du högerklickar på bilden/gifen du vill ha och trycker sedan där det står "Kopiera bildwebbadress", klistrar in den i signaturen och skriver [img] *webbadress* /img] 17 jun, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som vet hur man sätter in gifs på sin forumsignatur? Du högerklickar på bilden/gifen du vill ha och trycker sedan där det står "Kopiera bildwebbadress", klistrar in den i signaturen och skriver [img] *webbadress* /img] Tack så jättemycket! 17 jun, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ 17 jun, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som vet hur man sätter in gifs på sin forumsignatur? Du högerklickar på bilden/gifen du vill ha och trycker sedan där det står "Kopiera bildwebbadress", klistrar in den i signaturen och skriver [img] *webbadress* /img] Tack så jättemycket! Ingen orsak. Kom ihåg att när du skrivit webbadressen måste du ha [ innan /img] (Jag kunde inte förklara det förut för då skulle man inte se vad det stod) 17 jun, 2013 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ Den var ju riktigt bra. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jun, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ Den var ju riktigt bra. Är det bara jag som känner att man bomberar Rix FM med den? 17 jun, 2013 19:25 |
|
Bullen1
Elev |
Åh, jag har skolavslutning imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen: coca cola är grön om man inte färgade den :O Usch, vad äckligt!!! 17 jun, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Lyssnar inte på Rix FM så ofta så jag vet faktiskt inte ^^Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ Den var ju riktigt bra. Är det bara jag som känner att man bomberar Rix FM med den? 17 jun, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lyssnar inte på Rix FM så ofta så jag vet faktiskt inte ^^ Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Alltså åh kärlek på den här låten iiih ♥ Den var ju riktigt bra. Är det bara jag som känner att man bomberar Rix FM med den? Lyssnar på det i bilen... och då spelar dom den några/flera gånger 17 jun, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
Jo mugglis, jag behöver tips på vad för stil jag kan börja med till skolstarten. Något man hittar billigt och överallt (vanliga affärer, loppisar osv.), gärna... ^^
17 jun, 2013 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen