Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 18:12 |
|
ol!v!a
Elev |
10 aug, 2012 18:20 |
|
AnMel
Elev |
10 aug, 2012 18:22 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Allizonzki: Då vill jag passa på att ge Bombarda en liten komplimang, eftersom hon är rolig att prata med haha hoppsan det är ju jag det^^ hihihihi taaack så superduper mkt, vad glad jag blir Du är rätt kulig du med♥ Kärlek till alla! 10 aug, 2012 18:28 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Allizonzki: Då vill jag passa på att ge Bombarda en liten komplimang, eftersom hon är rolig att prata med haha hoppsan det är ju jag det^^ hihihihi taaack så superduper mkt, vad glad jag blir Du är rätt kulig du med♥ ♥
10 aug, 2012 18:29 |
|
t i l d a
Elev |
10 aug, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
MissFniss - tack!
10 aug, 2012 18:59 |
|
cikki
Elev |
Tack MissFniss!
10 aug, 2012 20:07 |
|
MissFniss
Elev |
10 aug, 2012 20:13 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Conflate: Jag vill ge en komplimang till Trezzan för att du är en underbar människa som får mig att skratta och som jag kan diskutera allt mellan himmel och jord med. Vår konversationer kan bli otroligt flummiga, vilket jag älskar. 83 ♥ Tack för att du finns. ♥ Desamma, pöss pöss x) ♥
10 aug, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen