Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Jag vill vara sjuk, vad fan är problemet med mig?
Hej 10 feb, 2014 21:00 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Hapo: Fast du fårväl tänka att i fall som med mig så är det du som ignorerar mig. Eller nja, asså jag har skrivit men du har inte svarat iaf. Hejdå typ. Ingen vill prata med mig här längre. Det är alltid jag som får ta kontakt. Och jag orkar inte, det är ju så uppenbart att ni inte vill ha med mig och göra längre. Alla ni som brukade skriva till mig - kan ni inte bara säga det då? Det är i alla fall snällare än att bara strunta i mig eller vad ni nu gör. Och ni behöver inte börja skriva till mig nu bara för att ni ser det här. Jag vet ju redan att ni egentligen inte vill det. Men varför är jag ens kvar här på mugglis då? Inte vet jag, kanske för att jag innerst inne hoppas att ni ska höra av er. Men ni gör ju inte det. Men tack för den tiden ni gav mig och ett inte-tack för ert outtalade hejdå Okej, det här kommer låta asdåligt och så, men har jag? :C Jag har nog glömt att svara, för jag gör det ibland när jag inte har tid att svara och så tänker jag att jag ska göra det sen med så gör jag inte det. Typ. Men sry sry sry 10 feb, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Någon som vill uggla?
Skriva av sig till varann eller någon som lyssnar eller nåt..? 10 feb, 2014 21:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: absolut babe♥ (fast kommer typ somna snart men du får gärna skicka ändå!)Någon som vill uggla? Skriva av sig till varann eller någon som lyssnar eller nåt..?
10 feb, 2014 22:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Luna Chang: det där är en såndär grejj man vill tills man faktiskt blir det. Man glamouriserar det i huvudet. Få folk o uppmärksamma en, ta hand om en, man har inga krav på sig osv.Jag vill vara sjuk, vad fan är problemet med mig? men när man faktiskt blir sjuk vill man inget hellre än att bli frisk, för då inser man att det inte alls är som man "drömt." 10 feb, 2014 23:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: det där är en såndär grejj man vill tills man faktiskt blir det. Man glamouriserar det i huvudet. Få folk o uppmärksamma en, ta hand om en, man har inga krav på sig osv.Jag vill vara sjuk, vad fan är problemet med mig? men när man faktiskt blir sjuk vill man inget hellre än att bli frisk, för då inser man att det inte alls är som man "drömt." Grejjen är den att jag for hem från skolan idag för att jag mådde illa och helt ärligt så känner jag verkligen inte för skola just nu. Det är tur att det inte är allt för länge till lov nu. Sen vet jag inte ens om jag är sjuk eller om jag bara har mått illa och det är irriterande >.< Hej 10 feb, 2014 23:45 |
|
Elma00
Elev |
11 feb, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Hejdå typ. Ingen vill prata med mig här längre. Det är alltid jag som får ta kontakt. Och jag orkar inte, det är ju så uppenbart att ni inte vill ha med mig och göra längre. Alla ni som brukade skriva till mig - kan ni inte bara säga det då? Det är i alla fall snällare än att bara strunta i mig eller vad ni nu gör. Och ni behöver inte börja skriva till mig nu bara för att ni ser det här. Jag vet ju redan att ni egentligen inte vill det. Men varför är jag ens kvar här på mugglis då? Inte vet jag, kanske för att jag innerst inne hoppas att ni ska höra av er. Men ni gör ju inte det. Men tack för den tiden ni gav mig och ett inte-tack för ert outtalade hejdå Fina, fina Hapo . Jag vill ha kvar dig på mugglis och jag lovar att skicka dig en uggla varje gång jag är inne bara du stannar. Känner grymt mycket igen mig i det du skriver så kanske skulle vi kunna vara ensamma tillsammans, kanske hade det inte varit lika ensamt, kanske ... 11 feb, 2014 15:00
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-11 kl. 16:19
|
|
SevLoveer
Elev |
11 feb, 2014 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag vet inte vad jag ska säga. Alls. Men du, du är otroligt fin, och vi på mugglis vill verkligen att du stannar kvar här hos oss. Du är så himla fin, på riktigt. Finns en uggla bort, kram ♥Försökte ta mitt liv igår kväll. 11 feb, 2014 16:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen