@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Nej men GODMORGON : DDD
17 jun, 2013 09:07 |
|
Verro_Luna
Elev |
Igår kväll vred jag om min väckarklocka en halv timme tidigare än rätt tid för att....
Ja, det är sommar och man behöver inte hålla koll på tiden
17 jun, 2013 09:26 |
|
Flismos
Elev |
jag vet inte vad jag ska göra idag
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 17 jun, 2013 09:45 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller
17 jun, 2013 10:38 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag logg ut och läsa Harry Potter och den flamande bägaren
17 jun, 2013 10:40 |
|
Dramione99
Elev |
"Here's my number, so call me maybe?!"
Alltså, om jag bara vågade säga det där .... 17 jun, 2013 10:43 |
|
Hedwig00
Elev |
Ajj, MIN FOT HAR DOMNAT!!!
Ħɛ∂ωιɢ00 17 jun, 2013 10:51 |
|
Flismos
Elev |
ska träffa en kompis men vi har ingen aning om vad vi ska göra, hehe ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 17 jun, 2013 11:00 |
|
Borttagen
|
Okej, orkar inte skriva med färg, kan inte stava till det x'D Nu ska jag... inte göra någonting... Hahaha när det är skola längtar man till lov när man får ta det lugnt och inte göra någonting, men på loven längtar man till att göra någonting? Alltså vad är det här? xD I alla fall så ska jag nog städa mina bokhyllor idag... ^^
17 jun, 2013 11:05 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
17 jun, 2013 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen