@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
När folk kommenterar på Youtube och frågar vad det är för låt när det står i rubriken. *facepalm* Är ni helt jävla efterblivna eller?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jun, 2013 01:09 |
|
baramin
Elev |
Alltså ÅH fuck this shit vill bara försvinna till Frankrike och gömma mig.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jun, 2013 01:11 |
|
Borttagen
|
Jag behöver sova nu men jag vill inte..
17 jun, 2013 01:29 |
|
Leonora
Elev |
17 jun, 2013 02:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 6 kl. 07:17
|
|
Ginny00
Elev |
Jag ska upp tidigt because of dansskola hela veckan. Ingen sovmorgon här..
17 jun, 2013 07:36 |
|
lumos1
Elev |
17 jun, 2013 08:10 |
|
Balder
Elev |
Fråga mig något? :>http://ask.fm/axeliy
17 jun, 2013 08:24 |
|
Flismos
Elev |
Jag.har.ont.i.huvudet.
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 17 jun, 2013 08:39 |
|
joel9324
Elev |
17 jun, 2013 09:00 |
|
Flismos
Elev |
Ska börja bli aktiv på bloggen igen, skrev nyss ett inlägg, nån kanske vill kika^^
www.flismos.blogg.se ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 17 jun, 2013 09:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen